Kompanija PepsiCo izvijestila je u srijedu o rastu prihoda u četvrtom tromjesečju prošle godine za 5 posto, zahvaljujući većoj potražnji za grickalicama i sokovima, dok je čista dobit pala.
Taj američki proizvođač bezalkoholnih pića objavio je kako je obujam prodaje na svjetskoj razini porastao tri posto za grickalice i jedan posto za napitke.
Zahvaljujući tome, ukupni prihodi iznosili su u posljednjem lanjskom kvartalu 19,52 milijarde dolara, što je 5 posto više nego godinu dana prije.
Čista dobit kompanije iznosila je, pak, 1,4 milijarde dolara, dok je godinu dana prije bila 1,72 milijarde. Pad dobiti kompanija objašnjava troškovima nagodbe u vezi mirovina i otplatom dugova.
PepsiCo, Coca-Cola i ostali veliki proizvođači pića i gotove hrane nastoje se prilagoditi i ići u korak s promjenama u prehrambenim navikama.
Iz PepsiCoa su izvijestili kako rade na smanjenju količine šećera koja se koristi za proizvodnju napitaka širom svijeta.
Nakon dobrih rezultata u četvrtom lanjskom tromjesečju, PepsiCo je objavio kako očekuje da će ukupni prihodi zabilježiti rast od najmanje tri posto, ako se izuzme utjecaj promjena tečajeva valuta i strukturnih promjena.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu