“Razmišljamo o novim hotelima u Hrvatskoj”

Autor: Radmila Kovačević/VL , 14. veljača 2017. u 15:44
Renate Wimmer, vlasnica austrijskog hotelskog lanca Arcotel/ Tomislav Miletić/PIXSELL

Zbog višeg PDV-a na usluge u smještaju, koji kod vas iznosi 13 posto, Hrvatska ima lošiju poziciju nego konkurentske europske zemlje.

Na čelu jedne od najvećih austrijskih privatnih hotelskih kompanija, Arcotel Hotela, već je 10 godina žena.

Odvjetnica po zanimanju, Renate Wimmer, obiteljsku tvrtku preuzela je 2006. nakon smrti supruga i danas vodi internacionalni hotelijerski biznis u Austriji, Njemačkoj i Hrvatskoj. Nedavno je obišla svoju zagrebačku imovinu, hotel Arcotel Allegru i potvrdila da planovi s Hrvatskom nisu završili s njim. 

U Zagrebu je jedan od vaših 11  hotela, kakvi su planovi?
Bavimo se poslovnim i gradskim hotelijerstvom, a zainteresirani smo za zanimljive projekte u cijeloj Europi. U kolovozu otvaramo hotel Arcotel Donauzentrum u Beču. U 2018. pokrećemo i novu hotelsku marku pod nazivom MOOONS, čiji će prvi hotel, na glavnom željezničkom kolodvoru Beča, biti pod našim menadžmentom. Vrlo smo zainteresirani i za nove hotele u Hrvatskoj, ali trenutno nemamo ni jedan aktualan projekt.

Većina stranih investitora zainteresirana je za ulaganja na našoj obali, Arcotel grupa nema takvih ambicija?
Ne, fokus nam ostaje na hotelima za poslovne goste i one koje zanimaju obilasci gradova.

Kakva su vaša poslovna iskustva s Hrvatskom? 
Hotel Arcotel Allegra u Zagrebu imamo 14 godina i stekli smo pozitivna iskustva. Svaka zemlja ima svoja pravila poslovanja, no s našim jakim timom u Zagrebu uspješno savladavamo sve poslovne izazove.

Imate hotele u Beču, Salzburgu, Linzu, Berlinu, Hamburgu, Stuttgartu i Zagrebu. Koji najbolje posluju?
Lani smo ostvarili popunjenost soba od 78% na razini grupacije. Imamo vjerne klijente, koji cijene centralne pozicije Arcotel hotela i našu uslugu pod krilaticom 'Domaćini iz strast'. Svaki hotel ima individualan odnos prema lokaciji na kojoj se nalazi, a to se vidi i u arhitekturi, dizajnu. 

Kako ocjenjujete hotelijerstvo u Hrvatskoj, je li u rangu s europskom konkurencijom?
U Njemačkoj, primjerice, PDV na usluge smještaja iznosi 7%, dok je u Hrvatskoj 13%. Hotelske goste zanima samo krajnja cijena i, moram priznati, s obzirom na to, Hrvatska ima lošiju poziciju nego konkurencija.

Komentirajte prvi

New Report

Close