Podravka je predstavila vlastitu inovaciju, Supisol® – zamjenu za sol s 35 posto manje natrija u odnosu na običnu kuhinjsku sol. Inovaciju za globalnu utakmicu Podravke, u protekle četiri godine razvijalo je Istraživanje i razvoj Podravke u suradnji s vanjskim partneroms ciljem i željom da potrošačima omoguće da maksimalno uživaju u okusu proizvoda i jela s manje soli, već od ove godine. Ovaj iskorak u skladu je s inovativnom i nutritivnom strategijom Podravke i kako kaže je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke trebao bi značajno utjecati na budućnost kompanije..
˝Ovaj patent je nastao zahvaljujući našim snagama i uz potporu institucija i riječ je o novitetu na svjetskom tržištu jer se mali broj proizvoda može smatrati sličnima. Ovim proizvodom Podravka je pokazala da i dalje ide u smjeru inovacija˝, kaže Mršić.
Supisol će ići i u nove i˝stare˝proizvode Podravkina asortimana, a nudit će ga i kao sirovinu drugim tvrtkama. Prikladan je za vegetarijance, vegane, kao i za one koji se hrane sukladno religijskim preporukama (halal i kosher prehrana); bez glutena je, bez laktoze, bez GMO, bez pojačivača okusa, bez umjetnih boja, bez umjetnih aroma i bez konzervansa. Mršić najavljuje da idući tjedan kreću pregovori u Australiji gdje žele raditi na razvoju tekućih juha sa supisolom, a za partenara su izabrali tržište koje cijeni kvalitetu i dobru prehranu.
˝Za realizaciju naših ambicija moramo voditi računa o željama proizvođača, a Podravka želi i daje biti globalni trendseter u području prehrambene industrije˝, poručuje Mršić.
Preporuke Svjetske zdravstvene organizacije govore o potrebama smanjenja dnevnog unosa soli na 5 g, s ciljem očuvanja zdravlja, a u Hrvatskoj je unos soli 11,6 grama što uz brz tempo života i nekretanje može samo dovesti do teških zdravstvenih problema.
˝Potreba i trend smanjenja soli raste stopom od 4,6 posto, a najrazvijenije zemlje po tom pitanju su SAD i Australiji. Ne smanjujemo samo unos soli, već donosimo bogati okus, to je naša prednost koja može biti i globalno prihvaćena. Rezultati većeg broja testiranja pokazali su kako smo u potpunosti zadovolji očekivanja potrošača u vezi okusa.“,izjavila je dr. sc. Jasmina Ranilović, direktorica Istraživanja i razvoja Podravke.
Komercijalizacija Supisol-i kreće u drugom kvartalu 2017.godine, a do kraja godine vjeruju da će i tekuće juhe sa soli ugledati police trgovina australskog tržišta kao potpuno nova kategorija proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.a što to sve vrijedi kad politika ne pušta podravku…21.2. je ključan datum za podravku.
Prikladan je za vegetarijance, vegane, kao i za one koji se hrane sukladno religijskim preporukama (halal i kosher prehrana); bez glutena je, bez laktoze, bez GMO, bez pojačivača okusa, bez umjetnih boja, bez umjetnih aroma i bez konzervansa.
Bez proteina, bez ugljikohidrat, bez masnoće. Pogodna je za mršavljenje.
Uključite se u raspravu