Danas je u Brodotrogiru položena kobilica za brod za prijevoz kondenzata, ledolomac klase leda ARC 7, nosivosti 44,000 metričkih tona za ARCTECH HELSINKI SHIPYARD prema ugovoru o gradnji prednjeg dijela broda koji je zaključen u srpnju 2016.
Vrijednost ovog posla je cca 28 milijuna eura.
Brod se gradi pod dvojnom klasom Bureau Veritas i Russian Maritime Register of Shipping.
Što se tiče knjige narudžbi, uz ovaj arktički tanker – ledolomac čija će gradnja trajati oko godinu dana i opremanjem dvaju tankera (za tvrtku VITERLEF MANAGEMENT LTD) koji su po svojim glavnim značajkama slični Brodotrogirovim kemijskim tankerima, kapaciteti brodogradilišta u potpunosti su popunjeni, s mogućnostima dodatnog zapošljavanja kao i osiguranja poslova za druge tvrtke u Hrvatskoj koje se bave brodograđevnom djelatnošću.
Značajke prednjeg dijela broda kojeg gradi HBT:
Duljina: 167 m
Širina: 32,5 m
Visina: 18,0 m
Projektni gaz: 11,7 m
Nosivost: 44 000 tona
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Povremeno pogledam Poslovni dnevnik i ovo me malo zacudilo.
Hrvatska jedna vrlo mala zemlja na svjetu, sa jako uspjesnom Brodogradnjom.
Mi Hrvataoli pravimo Jachte, Prekooceanske Tankere, Ledolomce, nema sto ne pravimo.
Pa se onda zapitam zasto mi od Madjarske posudujemo neke igracke od ledolomaca,
da bi lomili led na Dravi i Dunavu, i vjerujem da to nije (Gratis) zabadava od Madjara.
Kako bi bilo da ta Velebna Brodogradilista sa Jadrana naprave nesto za nase potrebe.
Mozda sa ovim malim prilogom nekome otvorim oci i usi.
Pa i neki pametan odgovor na birovljevic@aol.com primam rado.
Uključite se u raspravu