Od danas, kad su nadograđeni automati u tramvajima i autobusima, nije moguće potvrditi karte od 400 kuna. Pokušali smo to napraviti na više automata u tramvajima 17 i 9 u središtu Zagreba. No, karte je nemoguće poništiti.
U službi za korisnike Zagrebačkog holdinga nemaju odgovor zašto je to tako. Uputili su nas da nazovemo neki drugi telefonski broj ili da se javimo u Ozaljsku ulicu. Na naš upit možemo li poslati mail s prigovorom, odgovorili su da nemaju e-mail.
Uputili smo i upit prema ZET-u od kojeg smo dobili odgovor kojeg prenosimo u cjelosti:
"Od jutros je u upotrebi nadograđeni sustav elektroničke naplate prijevoza u vozilima. Višednevne karte koje su kupljene ranije i dalje su važeće, a trenutno traje cjeloviti prijenos podataka kako bi se i njihova valjanost mogla prikazivati na uređajima u vozilima. S obzirom na to da je još jučer u svim uređajima bila dotadašnja verzija operativnog sustava, a da su tramvaji i autobusi rano jutros izlazili u promet, tijekom dana će i taj dio podatkovnog prijenosa biti završen. Ljubazno vas molimo za razumijevanje zbog kompleksnih promjena u elektroničkom modelu naplate. Zbog opisane situacije putnici neće imati poteškoća tijekom kontrole krata", kažu iz ZET-a.
Za nadati se je da će neka iduća nadogradnja sustava proćui bez ovakvih neugodnosti jer, prema ZET-ovom pravilniku, nepravilno poništena karta i dalje se može tumačiti kao da se putnik 'šverca'.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu