ZET na dan kad je omogućio korištenje najjeftinijih karata, onemogućio korištenje najskupljih

Autor: Bernard Ivezić , 01. veljača 2017. u 11:12
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

ZET je danas uveo najjeftinije karte od 4 kuna, ali je u isto vrijeme onemogućio korištenje najskupljih karata od 400 kuna. Najskuplje karte od 400 kune su one koje s emogu koristiti 30 dana i nisu vezane za jednog korisnika. IZ ZET-a je stiglo opravdanje da je do poteškoća došlo zbog prijenosa podataka u novi sustav.

Od danas, kad su nadograđeni automati u tramvajima i autobusima, nije moguće potvrditi karte od 400 kuna. Pokušali smo to napraviti na više automata u tramvajima 17 i 9 u središtu Zagreba. No, karte je nemoguće poništiti.

U službi za korisnike Zagrebačkog holdinga nemaju odgovor zašto je to tako. Uputili su nas da nazovemo neki drugi telefonski broj ili da se javimo u Ozaljsku ulicu. Na naš upit možemo li poslati mail s prigovorom, odgovorili su da nemaju e-mail.

Uputili smo i upit prema ZET-u od kojeg smo dobili odgovor kojeg prenosimo u cjelosti:

"Od jutros je u upotrebi nadograđeni sustav elektroničke naplate prijevoza u vozilima. Višednevne karte koje su kupljene ranije i dalje su važeće, a trenutno traje cjeloviti prijenos podataka kako bi se i njihova valjanost mogla prikazivati na uređajima u vozilima. S obzirom na to da je još jučer u svim uređajima bila dotadašnja verzija operativnog sustava, a da su tramvaji i autobusi rano jutros izlazili u promet, tijekom dana će i taj dio podatkovnog prijenosa biti završen.  Ljubazno vas molimo za razumijevanje zbog kompleksnih promjena u elektroničkom modelu naplate. Zbog opisane situacije putnici neće imati poteškoća tijekom kontrole krata", kažu iz ZET-a.

 Za nadati se je da će neka iduća nadogradnja sustava proćui bez ovakvih neugodnosti jer, prema ZET-ovom pravilniku, nepravilno poništena karta i dalje se može tumačiti kao da se putnik 'šverca'.

Komentirajte prvi

New Report

Close