Jak dolar spustio dobit H&M-a

Autor: Poslovni dnevnik , 31. siječanj 2017. u 21:59
Karl-Johan Persson, izvršni direktor H&M-a/REUTERS

Financijski rezultat švedskog lanca trgovina odjećom manji za 11 posto.

Švedski modni lanac Hennes i Mauritz (H&M) objavio je u utorak da mu se neto dobit u protekloj financijskoj godini smanjila 11 posto.

U financijskoj godini 2015/2016. koja je završila u studenom grupa je poslovala s neto dobiti od 18,636 milijardi švedskih kruna (1,9 milijardi eura). U H&M-u objašnjavaju pad dobiti višim troškovima nabave zbog jačeg dolara, te pojačanim popustima nakon hladnog proljeća u Europi. U četvrtom tromjesečju neto dobit grupe rasla je sedam posto, na 5,9 milijardi kruna.

"Prošla godina bila je općenito izazovna za maloprodaju odjeće, s obzirom na negativan utjecaj različitih vanjskih faktora, uključujući i geopolitička zbivanja, na trgovinu na mnogim tržištima", konstatira izvršni direktor Karl-Johan Persson. U novoj financijskoj godini grupa planira otvoriti 430 novih trgovina i pozicionirati se putem fizičkih trgovina na pet novih tržišta.

Komentirajte prvi

New Report

Close