Pregovori hrvatske Vlade sa Svjetskom bankom o restrukturiranju cestarskih tvrtki i kreditnog aranžmana od 1,8 milijardi eura kojim bi se refinancirali njihovi dugovi u završnoj su fazi. Detalji tog programa restrukturiranja još se bruse, no od dobro upućenih u pregovore može se doznati će se sigurno ići u institucionalnu reorganizaciju cestarskih tvrtki, a to prvenstveno znači da će se tvrtka HAC-ONC spojiti s Hrvatskim autocestama. HAC-ONC osnovan je 2012. u sklopu plana Vlade Zorana Milanovića da autoceste dade u koncesiju. Njegovi osnivači su HAC i Autocesta Rijeka – Zagreb, za koje ta tvrtka održava autoceste i naplaćuje cestarinu, piše Večernji list.
Kako se od koncesije odustalo, prestao je i smisao postojanja HAC-ONC-a. Kako bi se smanjili troškovi poslovanja tih triju tvrtki i udvostručenje šefovskih pozicija, HAC-ONC će uskoro biti ukinut. No iako u pregovorima sa Svjetskom bankom sudjeluje i šef te tvrtke Boris Huzjan, to ga nije spriječilo da ovih dana u HAC-ONC-u osnuje novi Samostalni odjel za pravne poslove i tako stvori još jedno šefovsko mjesto, unatoč tome što bi za par mjeseci HAC-ONC trebao biti spojen s HAC-om u kojem postoji cijeli Sektor pravnih poslova.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ovim ljudima se mora dignuti koliko god treba, da nema njih na kućicama, pa autoceste bi nam bile noću prazne
Uključite se u raspravu