Sada je i službeno – Facebook je počeo testirati oglašavanje unutar svog popularnog mobilnog appa Messenger.
'Vrlo ograničeni test', kako ga naziva Facebook, počeo je u Australiji i Tajlandu. Poduzeća će moći iskoristiti priliku da postave oglase na početnom zaslonu aplikacije Messenger
Kako piše tportal, korisnici će oglase u sklopu testa vidjeti na sličan način kao što vide obavijesti o rođendanima prijatelja i aktivnih ljudi na Messengeru.
Facebook naglašava i kako oglasi neće biti vidljivi u samim porukama, no opet – barem što se ovog testa tiče.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu