Dok na globalnoj razini LG Electronics niže rekorde u operativnoj dobiti, i to u segmentima kućanskih aparata i klimatizacijskih rješenja te kućne zabave, na lokalnoj razini predstavništvo kompanije u Hrvatskoj obilježava 10. godišnjicu poslovanja u našoj zemlji.
Hrvatski ured LG-a, iako pravno pripada regionalnoj podružnici sa sjedištem u Budimpešti, zauzima značajno mjesto unutar globalnog sustava od čak 125 poslovnih jedinica. Pokrenut je 2006. godine sa samo dva zaposlenika, a danas u njemu radi 12 profesionalaca zaduženih za prodajnu i tehničku podršku te marketing za svaku proizvodnu cjelinu. Od samog osnutka vodi ga Mario Medved, uspješni menadžer i direktor LG-a Hrvatska. „ LG je u Hrvatskoj prije jednog desetljeća više-manje bio sinonim za klima-uređaje, dok je danas jedan od najprepoznatljivijih, ali i najpopularnijih brandova televizora, monitora, mobilnih uređaja i kućanskih aparata. Ovo se ocrtava i na globalnoj razini, gdje je 2016. bila rekordna u segmentima kućne zabave i kućanskih aparata“, istaknuo je Mario Medved.
Naime, LG Electronics je 2016. ostvario operativnu dobit u iznosu od 1,16 milijardi dolara. Riječ je o povećanju od 12,2% u odnosu na 2015. što je u velikoj mjeri posljedica odličnih rezultata prodaje kućanskih aparata, klimatizacijskih rješenja i proizvoda za kućnu zabavu — LG-evi prihodi u 2016. iznosili su 47,92 milijarde dolara, dok je neto dobit bio 109,31 milijun dolara. Među LG-evim poslovnim jedinicama posebno se ističe tvrtka Home Entertainment koja je ostvarila operativnu dobit od 1,07 milijardi dolara, najveću u povijesti tvrtke, dok su prihodi od 15,08 milijardi dolara u 2016. bili najveći među LG-evim tvrtkama. Tvrtka Home Appliance & Air Solutions također je ostvarila iznimne rezultate u prošloj godini — prihod od 14,92 milijarde dolara te operativnu dobit od 1,15 milijardi dolara. Riječ je o povećanju od 36% u odnosu na 2015. godinu što je najveće povećanje prihoda među LG-evim tvrtkama.
LG-evi proizvodi tehnološkim i dizajnerskim rješenjima olakšavaju svakodnevicu, a to omogućuju velika ulaganja, ističe Mario Medved: „Kao i svakoj kompaniji iz segmenta potrošačke elektronike, inovacije su u srži onoga što radimo. Iz godine u godinu smo među prvih 10 kompanija u svijetu po broju patenata (primjerice u 2015. smo ih imali 2.242), ali nama je bitno tu tehnologiju donijeti u dnevne sobe. Inovacija nema smisla ako život korisnika ne čini lakšim i boljim.“
Iz kompanije poručuju da nastavljaju s ovom praksom u svojim segmentima kućne zabave, mobilnih komunikacija te kućanskih aparata i klimatizacijskih rješenja kako bi svojim korisnicima pružili što bolje korisničko iskustvo, jednostavnost korištenja te uštedu vremena i energije. Među uređajima od kojih se najviše očekuje u 2016. su novi flahship iz serije G te pametni telefoni namijenjeni masovnim tržištu koji se očekuju u 2. kvartalu 2017., kao i nagrađivana serija LG SIGNATURE OLED televizora W7.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu