Facebook je objavio da je nakon Sjedinjenih Državama pokrenuo kampanju za suzbijanje lažnih vijesti i u Njemačkoj.
Iz internetskog su diva u nedjelju izvijestili da su u tim nastojanjima osigurali pomoć organizacije Correctiv koja će analizirati sadržaje objavljene na korisničkim profilima u Njemačkoj i po potrebi ih označavati kao "upitne".
Kao i u SAD-u, Facebook će i u Njemačkoj pokušati ograničiti mogućnosti da korisnici zarađuju na prenošenju lažnih vijesti.
Kompanija se našla na udaru kritika da nije poduzela dovoljno odlučne mjere kako bi suzbila lažne vijesti u prošlogodišnjoj kampanji za američke predsjedničke izbore. Stoga su odlučili postrožiti proceduru u Njemačkoj uoči parlamentarnih izbora koji bi trebali biti održani u rujnu.
Potencijalne lažne vijesti bit će označene ali ne i uklonjene pod uvjetom da se njima ne krše Facebookovi propisi.
"Sami postovi neće nestati s platforme, nećemo ih skrivati, ljudi će ih i dalje moći dijeliti", tumači u priopćenju menadžer Facebooka Guido Buelow.
Dodaje ipak da bi vidljivost nevjerodostojnih članaka mogla biti smanjena.
Correctiv neće za analizu dobivati novac od Facebooka.
"Uvjereni smo da treba učiniti sve kako bi se suzbilo širenje lažnih vijesti putem društvenih mreža", kazao je čelnik Correctiva David Schraven.
Facebook je u potrazi za novim partnerima koji bi poduprli njegova nastojanja da se suzbiju lažne vijesti, napominje novinska agencija dpa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu