Strani pozivni centri preplavili Beograd

Autor: Poslovni dnevnik , 11. siječanj 2017. u 21:59
Pozivni centri traže dobro znanje stranih jezika

Jeftina radna snaga privukla je strane kompanije, a plaće su iznad prosjeka u zemlji.

Prije nekoliko godina, strane kompanije otvaraju pozivne centre u Srbiji jer su doznale da postoji veliki broj obrazovanih ljudi sa znanjem stranih jezika.

U tu zemlju dolaze zbog jeftine radne snage, ali zaposleni u pozivnim centrima, njih nekoliko tisuća, zadovoljni su jer imaju iznadprosječne zarade, javlja TV N1.  Ipak, stručne analize pokazuju da iz pozivnih centara svakih 12 mjeseci odlazi oko 80% zaposlenih, a dolaze novi ljudi. "Zaposleni mogu dosta naučiti o elektronskom poslovanju, poslovanju IT industrije i kako komunicirati s različitim kulturama", kaže Aleksandra Šurkalović, menadžer operacija u kompaniji Sitel.

U Sitelovom pozivnom centru radi 850 operatera, koji daju računalnu podršku klijentima HP-a u nekoliko zemalja. Također, za online trgovinu na Amazonu, i kažu da su u stalnoj potrazi za novom radnom snagom, pri čemu je najtraženije znanje engleskog i njemačkog. Sitel je prije pet godina preselio pozivni centar iz Milana u Beograd. Jedan od najvećih pozivnih centara u Srbiji otvorila je kompanija NCR, proizvođač bankomata i uređaje za plaćanje karticama. Uz državne subvencije zaposlili su 1400 operatera i inženjera. 

Komentirajte prvi

New Report

Close