Prije nekoliko godina, strane kompanije otvaraju pozivne centre u Srbiji jer su doznale da postoji veliki broj obrazovanih ljudi sa znanjem stranih jezika.
U tu zemlju dolaze zbog jeftine radne snage, ali zaposleni u pozivnim centrima, njih nekoliko tisuća, zadovoljni su jer imaju iznadprosječne zarade, javlja TV N1. Ipak, stručne analize pokazuju da iz pozivnih centara svakih 12 mjeseci odlazi oko 80% zaposlenih, a dolaze novi ljudi. "Zaposleni mogu dosta naučiti o elektronskom poslovanju, poslovanju IT industrije i kako komunicirati s različitim kulturama", kaže Aleksandra Šurkalović, menadžer operacija u kompaniji Sitel.
U Sitelovom pozivnom centru radi 850 operatera, koji daju računalnu podršku klijentima HP-a u nekoliko zemalja. Također, za online trgovinu na Amazonu, i kažu da su u stalnoj potrazi za novom radnom snagom, pri čemu je najtraženije znanje engleskog i njemačkog. Sitel je prije pet godina preselio pozivni centar iz Milana u Beograd. Jedan od najvećih pozivnih centara u Srbiji otvorila je kompanija NCR, proizvođač bankomata i uređaje za plaćanje karticama. Uz državne subvencije zaposlili su 1400 operatera i inženjera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu