Hrvatska radiotelevizija (HRT) u srijedu se oglasila priopćenjem u kojem navodi da je s prosječnim dnevnim udjelom u gledanosti (share) od 30,87 posto – kad se promatra zbroj svih njezinih četiriju televizijskih programa – bila najgledanija nacionalna televizija u Hrvatskoj u cijeloj 2016.
Na HRT-u ističu da je to za 5,97 posto više od po gledanosti druge nacionalne televizije, čiji su programi u zbroju zajedno imali prosječni dnevni udio u gledanosti od 24,9 posto, a da je po gledanosti treća nacionalna televizija imala prosječni dnevni udio u gledanosti od 20,12 posto.
"Gledanosti Hrvatske radiotelevizije u 2016. pridonijeli su među ostalim prijenosi utakmica s Europskoga nogometnog prvenstva u Francuskoj. Tako je najgledaniji sadržaj na svim nacionalnim televizijama u Hrvatskoj u cijeloj 2016. bio prijenos utakmice između Hrvatske i Portugala 25. lipnja 2016., koji je putem Hrvatske radiotelevizije pratilo iznimno visokih 33,1 posto opće populacije (AMR), odnosno 1.353,348 gledatelja" stoji u priopćenju HRT-a. Dodaju i da su prijenosi nogometnih utakmica i inače bili najgledaniji sadržaj na domaćemu televizijskom tržištu.
S HRT-a ističu da su, iako nisu na popisu deset najgledanijih emisija na svim nacionalnim televizijama prošle godine, informativni sadržaji HRT-a poput televizijskih emisija "Plodovi zemlje" i "Nedjeljom u dva" bili također među najgledanijim sadržajima na svim nacionalnim televizijama u 2016.
"Hrvatska radiotelevizija i u prvih je šest mjeseci prošle godine bila najgledanija nacionalna televizija po ukupnome dnevnom udjelu u gledanosti (SHR) svih svojih četiriju televizijskih programa. Naime, ukupan prosječni dnevni udio u gledanosti za sva četiri programa Hrvatske radiotelevizije u razdoblju od 1. siječnja do 30. lipnja 2016. godine iznosio je 29,90 posto što je bilo za 2 posto više od po gledanosti druge nacionalne televizije", poručuju s javne radiotelevizije.
Priopćenje HRT-a uslijedilo je nakon objave rezultata gledanosti televizijskog programa u prosincu prošle godine na stranicama Vijeća za elektroničke medije (VEM) prema kojima su programi Nove TV (Nova TV i Doma TV) bili najgledaniji s 29,88 gledanosti (share), a u istom razdoblju sva četiri programa Hrvatske radiotelevizije imala su ukupnu gledanost od 26,43 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu