Ručno oslikane tenisice nose se i na vjenčanjima

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 09. siječanj 2017. u 22:01
Tenisice se mogu prilagoditi boji vjenčanice i praktične su jer mladenci u njima mogu plesati do jutra bez problema

Ljudmila Mihajlović i Maja Žirovčić upravo pripremaju novu kampanju u zagrebačkom Impact Hubu.

Ljudmila Mihajlović i Maja Žirovčić kreativan su i poduzetnički duet zaslužan za nastanak personaliziranih ručno oslikanih platnenih tenisica Shuz.

Iza njih je već sedam godina uspješnog poslovanja, pri čemu opstanak na modnom tržištu, osjetljivom na ekonomska kolebanja, nije zanemariva činjenica. Dizajnerice smo zatekli  u zagrebačkom Impact Hubu gdje upravo pripremaju novu kampanju koja će uskoro zaživjeti i u javnosti i gdje su ispričale kako su na ideju Shuza zapravo došle spontano. S vremenom su hobi zahvaljujući entuzijazmu transformirale u stabilnu poduzetničku priču, a posebno su ponosne na pokretanje trenda nošenja tenisica čak na svadbama, nastao nakon što je nekoliko mladenki ušlo u brak u njihovim Wedding shuz tenisicama.

"Ne samo da se mogu prilagoditi boji vjenčanice i personalizirati do najsitnijih detalja, već su i praktične jer mladenci u njima mogu plesati do jutra bez problema", ispričale su za Poslovni dnevnik. Naglasile su da je upravo kvalitetno razumijevanje potreba tržišta u kombinaciji s prepoznavanjem i korištenjem potencijala društvenih mreža poput Facebooka i Instagrama rezultiralo stvaranjem i pozicioniranjem brenda Shuz. "Zbog interaktivnosti medija kojima se služimo da bi predstavile naše radove povratnu informaciju od ljudi kojima je naš rad zanimljiv dobivamo trenutačno, pa je odmah vidljivo i koji su modeli popularniji kao i koji zadovoljavaju ukus krajnjih potrošača", dodale su.

Ističu i da je velika prednost to što veći dio njihovih kupaca čini ženska populacija njihovih godina, pa lako prepoznaju aktualne trendove, dok na izazove konkurencije odgovaraju, napominju, neiscrpnom kreativnošću. Za izradu jednog para tenisica treba nekoliko sati, za kompliciranije modele kombiniranih materijala i više. Cijene proizvoda kreću se od 400 do 500 kuna, ovisno o zahtjevnosti izvedbe. Iako uživaju u onome što rade, požalile su se ipak na birokraciju i teškoće održavanja financijske likvidnosti. "Uspjeh se vjerojatno neće odmah odraziti na bankovnom računu, ali treba imati strpljenja. Uostalom, važno je i postavljanje ostvarivih ciljeva i krojenje aktivnosti u tom smjeru", zaključile su Mihajlović i Žirovčić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close