Zamjenik ministra prometa i veza BiH Saša Dalipagić (HDZ BiH) izrazio je sumnju da zahvaljujući zloporabama dužnosnika Stranke demokratske akcije (SDA) u javnoj kompaniji Autoceste Federacije BiH hrvatsko-bosanskohercegovački konzorcij koji čine Viadukt iz Zagreba i Hering iz Širokog Brijega nije izabran za izvođača radova na najvećem mostu na Koridoru Vc kod Počitelja, preko rijeke Neretve, iako je konzorcij od suparnika bio jeftiniji za čak 14 milijuna eura.
U priopćenju dostavljenom medijima nakon međusobnih optužbi čelnika bošnjačkih stranaka Stranke demokratske akcije (SDA) i Saveza za bolju budućnost (SBB) navedeno je više primjera diskriminacije većinskih hrvatskih područja na kojima se ne gradi autocesta. Istaknuta je poddionica autoceste na Koridoru Vc između Zvirovića i Počitelja na jugu zemlje koja obuhvaća i izgradnju mosta kod Počitelja preko rijeke Neretve. Saša Dalipagić proglasio je bivšeg direktora Autocesta FBiH Jasmina Buču izravno odgovornim za sklapanje sumnjivih ugovora i davanja prednosti sarajevskom Euroasfaltu i austrijskom Strabagu.
"Povjerenstvo za izbor izvođača u JP Autoceste BiH završilo je natječajnu proceduru, na temelju koje je za dva LOT-a te dionice direktor Bučo odabrao konzorcij tvrtki Euroasfalt i Strabag, čija ponuda je za dva LOT-a natječaja skuplja za 14 milijuna eura od ponude konzorcija hrvatskih tvrtki Hering i Viadukt", naveo je u priopćenju zamjenik ministra Dalipagić, javlja agencija Fena.
Dodao je kako je Europska investicijska banka (EIB), koja je ranije odobrila zajam od 100 mil. eura za tu poddionicu, poslala svoj tim za reviziju ugovora sumnjajući u nepravilnosti prilikom izbora izvođača te je zaustavljeno potpisivanje ugovora s Euroasfaltom i Strabagom. Zamjenik državnog ministra prometa i veza BiH upozorio je da je dosad u Federaciji BiH izgrađeno 94 kilometra autoceste, od čega je samo 10 km na području Hercegovine, što po njemu jasno pokazuje da nije vođeno računa o regionalnoj ravnomjernosti pri izgradnji. "Pitam zašto je tako, smeta li možda nekome to što bi izgradnjom južnih dionica Koridora Vc, Mostar s Europom bio povezan preko hrvatske autoceste Dalmatine?", navodi se u priopćenju zamjenika ministra Dalipagića.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu