Za najviše tri mjeseca stanovnici 17 gradskih četvrti u svojim će kvartovima moći obaviti sve usluge vezane za Holding, a da zbog toga neće morati ići na prag raznih podružnica te zagrebačke megatvrtke, niti u središnjicu u Vukovarskoj ulici. Naime, s prvim danom ove godine raspisan je javni natječaj za nabavu kombija ili manjeg mini busa koji će koristiti zaposlenici Holdingova pozivnog centra, a procijenjena vrijednost nabave iznosi 500 tisuća kuna bez uračunatog PDV-a.
Novo vozilo koje se nabavlja bit će prilagođeno za uredsko poslovanje, a razlog iniciranja ovakve ideje i nabave novog vozila jest prilagodba i dostupnost starijim i nepokretnim sugrađanima koji će sada doslovce sve poslove vezane za Holding moći obaviti u pokretnom uredu u svome kvartu. Tako će na jednom mjestu građani moći platiti račune, predati zahtjeve za razne usluge Holdingovih podružnica, kupiti ili napuniti mjesečne i godišnje pokaze, legalizirati priključke, napraviti izmjene matičnih podataka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu