Otvorena sezona lova na klijente Splitske banke

Autor: Ana Blašković , 04. siječanj 2017. u 14:03
Yves Lallemand, predsjednik Uprave Splitske banke/Robert Anić/PIXSELL

Nakon objave OTP-a da preuzima Splitsku banku od francuskog Societe Generalea, ostale banke u akviziciji vide priliku da sebi namame dio klijenata.

Nakon objave OTP-a da je s francuskim Societe Generaleom dogovorio kupnju banke u Hrvatskoj, otvorena je sezona lova na klijente Splitske banke.

U bankarskim krugovima može se čuti da je portfelj od 280.000 klijenata pete po veličini banke itekako primamljiv na umrtvljenom tržištu pa ne čudi da u prijelaznom razdoblju, dok Splitska ne uđe pod kišobran OTP-a, dio klijenata bude namamljen konkurenciji. Zasad u pripremi nema marketinških kampanja, iz Splitske negiraju glasine da su neki klijenti već prešli konkurenciji, a primjerice, iz Erste i RBA banke poručuju da se u privlačenju novih klijenata koncentriraju na tržište u cjelini, ne na klijente specifične banke.

OTP-u na ruku ne ide ni histerija u javnosti oko mađarskih investitora začinjena najavom Vlade da će od Mola, vlasnički povezanog baš s matičnim OTP-om, preuzeti dionice Ine. Dok akvizicija Splitske ne bude potvrđena, a zeleno svjetlo čeka se od HNB-a i AZTN-a, iz OTP-a ne smiju davati komentare o transakciji. Neslužbeno doznajemo da se u borbi za klijente očekuju i udarci iz pojasa, ponajprije aluzije na sukob s Mađarima u Ini.

"OTP banka Hrvatska posluje na hrvatskom tržištu 11 godina ostvarujući stalni rast. Kontinuirano uspješno poslovanje mogli smo ostvariti samo uz povjerenje klijenata i atraktivne uvjete. To nam je omogućilo i zavidan rast izvan naših tradicionalnih sredina. Vjerujemo da ćemo nakon preuzimanja Splitske uspješno iskoristiti tržišne prednosti obje banke i opravdati povjerenje naših klijenata. U međuvremenu, zlonamjerne glasine nećemo komentirati", kažu. Integracija Splitske u OTP očekuje se do ljeta 2018. kad će nastati četvrta banka po veličini u Hrvatskoj. 

Komentirajte prvi

New Report

Close