Prvi dan 2017. godine označio je početak važnog putovanja za Eurosport, koji danas i službeno postaje dom Olimpijskih igara u Europi. Logu Eurosporta dodan je simbol Olimpijskih igara što označava početak novog doba, kako za vodeću europsku sportsku destinaciju, tako i za najveći svjetski sportski događaj – Olimpijske igre.
U logu su združena dva legendarna identiteta – Eurosport i olimpijski krugovi, s integriranim pobjedničkim postoljem koje simbolizira sportsku odlučnost i prikazuje zajednički cilj sportaša diljem svijeta. Novi logo je predstavljen danas, netom prije FIS svjetskog kupa u skijaškim skokovima – legendarne 4 skakaonice u Njemačkoj, uživo u televizijskom prijenosu i na svim zaslonima, Eurosport Playeru, na Eurosport.com i društvenim platformama Eurosporta. Događaj je dio prijenosa stotina sati natjecanja Svjetskog kupa i Svjetskih prvenstava u zimskim sportovima uživo na Eurosportu, a koji prate svaki korak sportaša na njihovom putovanju ka Pjongčangu 2018.
Tijekom predstavljanja, Eurosport je premijerno prikazao kratki film posvećen Olimpijskim igrama: Milijuni putovanja, jedno odredište. Radnja prati putovanja dvoje sportaša od djetinjstva i prvih natjecanja, prikazuje njihovu odlučnost i predanost kojima prevladavaju nedaće, ostvaruju pobjede, pa sve do trenutka dok postaju olimpijci.
Eurosport će za milijune gledatelja diljem Europe osigurati nezaboravni doživljaj Olimpijskih igara putem svih zaslona. Na Olimpijskim igrama je važna svaka sekunda i Eurosport će se pobrinuti da navijači ne propuste niti jedan trenutak.
JB Perrette, predsjednik i glavni izvršni direktor Discovery Networks Internationala, je izjavio: “Inspirirati ljude diljem svijeta – misija je Discoverya već 30 godina. Stoga je iznimno uzbudljivo što smo sada postali dom Olimpijskih igara u Europi i partneri s jednim od najvećih globalnih brandova u svijetu. Započinjemo naše putovanje kako bi redefinirali iskustvo praćenja Olimpijskih igara i dosegli do što većeg broja ljudi u Europi, preko više zaslona nego ikad prije.”
Peter Hutton, glavni izvršni direktor Eurosporta, je dodao: “Eurosport ima ponosnu tradiciju predstavljanja brojnih zimskih i ljetnih olimpijskih sportova tijekom cijele godine. Sretni smo jer Eurosport sada postaje pravi dom Olimpijskih igara. Planiranje prijenosa je u tijeku, a produkciju Olimpijskih igara će voditi Bernie Ross, koji nam se nedavno pridružio. Velike pripreme za prve Olimpijske igre 2018. na Eurosportu su krenule”, dodao je.
Discovery Communications i Eurosport su vlasnici ekskluzivnih multimedijskih prava na prijenos Olimpijskih igara od 2018. do 2024. za 50 europskih zemalja i teritorija*, što su i objavili zajedno s Međunarodnim olimpijskim odborom u lipnju 2015.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu