Iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača (HUZP) ističu kako je 2016. godina koja je na izmaku, potrošačima donijela najviše problema na području javnih usluga i telekomunikacija. U stopu slijede problemi s naplatom otpada, servisima, mobitelima, a bilo je poprilično problema i s ovrhama.
“U usporedbi s prošlim godinama, nema nekih velikih razlika po problematici. Ove godine je nešto manje evidentiranih problema s ovrhama jer je Ministarstvo financija pomalo to dovelo u red”, kažu iz HUZP-a.
Još jedan problem koji je ove godine mučio građane i potrošače, definitivno su i razdjelnici, odnosno pitanje jesu li dobro ugrađeni i rade li kako bi trebali. “Sada kada je počela sezona grijanja veliki su problemi s razdjelnicima koji su kao mjerni instrumenti ugrađeni u stanove na radijatore potrošača, a nemaju nikakvu verifikaciju od Hrvatskog zavoda za mjeriteljstvo. Odnosno ako se potrošač žali nema se gdje ispitati jesu li uređaji ispravni”, poručuju iz HUZP-a.
Kršenje Zakona o održivom gospodarenju otpadom, točnije naplata odvoza otpada i kada ga nema, veliki je problem. Iz HUZP-a poručuju kako se sve te poteškoće mogu lako izbjeći boljom zakonskom regulativom.
“Ipak izgleda da to nije u interesu Ministarstvu gospodarstva i Nacionalnom vijeću za zaštitu potrošača kao savjetodavnom tijelu predsjednika Vlade RH koje već godinu dana odbija staviti na dnevni red sjednice Diskriminaciju potrošača kroz hrvatske zakone i kolizije pravnih pravila”, poručuju iz HUZP-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu