Na ceste se vraća legendarni Pony, kojeg je tvrtka GOR Kolesa predstavila na poseban način, u tvornici u Velenju. Novi, bolji, moderniji i atraktivniji Pony dostupan je u posebnoj ponudi na www.rogbikes.com.
Nakon nekoliko godina od prestanka proizvodnje legendarnih bicikla Pony-ja, u Sloveniji stvaraju novu priču poznatog i popularnog prijevoznog sredstva, koji je fascinirao mnoge. Za novu generaciju Pony-ja odgovorna je tvrtka GOR Kolesa, čiji su vlasnici tvrtke BTC d.d. i Gorenje d.d. koji je također kupio i brand.
Bicikli će se proizvoditi u Velenju, a mnogo očekivan retro ljepotan se prvi put javnosti pokazao na poseban način u tvornici u Velenju. Pony će biti moderan i atraktivan bicikl s još sofisticiranijom ergonomijom i vrhunskim materijalima. Naglasak u proizvodnji novih bicikli ROG, koji će se ulicama voziti na proljeće, uglavnom je na kvaliteti i odličnom dizajnu, koji su rezultat temeljitog istraživanja i razvoja u posljednih nekoliko mjeseci. Tvrtka GOR Kolesa će posvetiti puno vremena i sredstava namjenjeno za budućnost.
Novi bicikli Pony, koji su namjenjeni za mlađe i starije generacije, dostupne su već unaprijed na internet stranici www.rogbikes.com , a dostupne su u 28 kombinacija. Za prvih 500 bicikli postojati će posebna ponuda, jer će kupci dobiti numerirane bicikle jedinstvene serije na sjedalu Brooks. Pretprodaja će potrajati sve do proljeća kad počinje rjedovita prodaja.
Prvi aluminijski Pony nikada nije imao toliko opreme – izbor je zapravo fiksni prijenosni omjer, 3 ili 5 stupnjeva prijenosa. Pony također ima veliki izbor dizajna i kombinaciju boja, višu razinu performansi, ovisno o visini i težini, prilagođen korisnicima različitih figura, uključujući i mlade, jer su mu čak i podesive ručke kočnica. Stoga je novi Pony jako pogodan za sve.
Rok Lesjak, direktor tvrtke GOR Kolesa:
“S ponosom smo predstavili novog Pony-ja, koji je biciklistima prema odgovorima na društvenim mrežama mnogo nedostajao, jer se uvijek smatrao simbolom kvalitete. Dobar glas želimo zadržati, tako da smo u posljednih nekoliko mjeseci uložili puno truda kako bi sastavili kvalitetan proizvod od slovenskog znanja i na našem tlu. Za početak se kupci mogu odlučiti između 3 različite vrste Pony-ja u 28 različitih kombinacija, ali u budućnosti ćemo dodatno povećati raznolikost s električnim biciklima. Svo ovo vrijeme smo uložili u razvoj. Ovo je ključno za postojanje dobrog branda i mi ćemo se na zanimljiv pristup približiti korisnicima. Nastojati ćemo da novi Pony po popularnosti dostigne i premaši svog prethodnika.”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu