U suradnji s aerodromom u Toulouseu, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj je organiziralo prezentaciju hrvatske turističke ponude s naglaskom na nove letove iz ove gospodarski jake regije. Prezentaciji se odazvalo 40-ak predstavnika najvećih francuskih turoperatora i agencija među kojima su bili i neki od najvećih poput Visit Europe, Marmara TUI France, Top of Travel, Thomas Cook i drugi. Tijekom prezentacije okupljenima su se obratili i predstavnici aviokompanija koje uvode zračne linije za Hrvatsku. Tako je najavljena jedna od novih zračnih linija, odnosno ona iz Toulouesea koja će jednom tjedno prometovati za Dubrovnik u organizaciji zračne kompanije Germania, a istu liniju na relaciji Toulouse – Dubrovnik za iduću godinu zadržava i niskobudžetna kompanija Easy Jet.
Zračna kompanija Volotea, koja je ove godine otvorila linije za Dubrovnik i Split iz Nantesa, Bordeauxa, Toulousea i Marseillesa, na listu francuskih gradova koje će od sljedeće godine povezivati s Hrvatskom dodala je i Strasbourg koji će biti povezan s Dubrovnikom. Didier Legault, prodajni direktor zračne kompanije Volotea istaknuo je kako je vrlo zadovoljan aktualnom popunjenošću letova za Hrvatsku te je za iduću godinu najavio povećanje sjedala za Hrvatsku za više od 50 posto u odnosu na 2016. godinu.
Prezentaciji je prisustvovala i direktorica francuskog predstavništva HTZ-a Danijela Mihalić Đurica koja je naglasila kako otvaranje novih linija za Hrvatsku ne iznenađuje obzirom na velik interes francuskih turista. Kako je rekla, Hrvatska je prošle godine prema broju charter letova iz ove regije, nakon Španjolske i Grčke, bila treća najpopularnija destinacija. „Osim novih aviolinija u sklopu prezentacije smo predstavili i hrvatsku turističku ponudu s naglaskom na bogatu kulturnu baštinu i prirodnu raznolikost budući da Francuzi našu zemlju doživljavaju kao idealnu za istraživanje“, rekla je Mihalić Đurica, dodavši kako su zadovoljni i francuski organizatori putovanja koji su već otvorili prodaju za sezonu 2017.
Važnost francuskog tržišta potvrđuje i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji ističe da je Francuska, obzirom na broj stanovnika, tržište od velikog potencijala za Hrvatsku. „Prema podacima Državnog zavoda za statistiku s francuskog tržišta smo tijekom prvih deset mjeseci ostvarili gotovo dva milijuna noćenja što predstavlja porast od 10 posto. Siguran sam da ćemo u 2017. godini zadržati visoke trendove rasta i da će još više Francuza za svoje odredište i odmor odabrati upravo Hrvatsku“, poručio je direktor Ivičić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu