Glazbeni servis PartyNet iz Hrvatske osvaja Europsko tržište

Autor: Sponzorirani članak , 12. prosinac 2014. u 09:16
Foto: PR

Pravilan izbor glazbe može pozitivno utjecati prilikom odluke na kupnju kao i na ponovni posjet objektu.

Kupci često nisu svjesni presudne važnosti glazbe u objektima koje posjećuju. No, zato vlasnici poslovnih objekata kao što su restorani, hoteli, trgovine pa čak i medicinske privatne prakse, znaju koliko je važna uloga glazbe u stvaranju potpunog ugođaja posjetiteljima, povećanju prodaje, jačanju brenda i motiviranju djelatnika.

Pravilan izbor glazbe može pozitivno utjecati prilikom odluke na kupnju kao i na ponovni posjet objektu. Prilikom izbora sistema za reprodukciju glazbe, najveći problem poduzetnicima koji su ograničeni na, primjerice, radio, internet radio, cd, YouTube ili drugi glazbeni servis predstavlja nedostatak kontrole. Većina navedenih sistema sadrži velike količine reklamnog sadržaja, a sama reprodukcija ovisna je o internetskoj vezi, što često može ostaviti loš dojam.

Upravo iz ovih razloga, hrvatsko-slovenski tim pokrenuo je PartyNet projekt. Cilj ovog projekta jest poslovnim korisnicima olakšati reprodukciju glazbe u objektima u kojima kupci i gosti borave duže vrijeme. PartyNet je ASPG – automatizirani sustav pozadinske glazbe, a njegova namjena je pružiti kompletnu uslugu kreiranja i kontrole pozadinske glazbe u poslovnim objektima kao što su kafe barovi, hoteli, trgovački centri, restorani i slično. Uređaj ima i mogućnost pohrane glazbe na disk kako bi se, u slučaja nestanka internet signala, reprodukcija glazbe nesmetano nastavila u istom glazbenom žanru bez prekida.

Osim što je putem PartyNet-a omogućena reprodukcija glazbe, ovaj uređaj omogućava i utjecaj na raspoloženje djelatnika i kupaca, putem stvaranja posebnih, personaliziranih playlista koje sadržajno savršeno odgovaraju objektu, brendu, trendovima ili trenutku.

Cijela usluga se sastoji od uređaja s ekranom osjetljivim na dodir, operativnog sistema i CMS-a za uređenje glazbe s bilo koje udaljene lokacije. Uređaj je dizajniran u Hrvatskoj, a pokreće ga Android OS, što olakšava nadogradnje i stabilnost sistema.

PartyNet je kao proizvod i usluga u kratkom vremenu prepoznat na Hrvatskom tržištu i može ga se naći u poslovnim objektima u Zagrebu, Rijeci, Zadru, Puli i Osijeku, a zadnjih mjeseci velikom brzinom se počeo širiti i na Europsko tržište. Upiti najviše dolaze iz restorana, hotela i kafe barova u Italiji, Francuskoj i Švedskoj, a mnogi uređaji su već postavljeni u Milanu,Trstu, Parizu, Cannesu, Veneciji, Stockholmu i Malmö-u.

Jedan od osnivača PartyNet-a i predstavnik za Hrvatsku Leonard Radosavljević izjavio je za Poslovni Dnevnik kako je razlog brzog uspjeha ParyNet uređaja činjenica da su poduzetnici shvatili kako za današnje kupce usluga mora biti kompletna te kako psihološki pristup odabiru glazbe igra značajnu ulogu u prodaji i marketingu.

Tim iza PartyNet-a je trenutno u fazi zapošljavanja novih prodajnih i glazbenih savjetnika u Hrvatskoj i Italiji, a u planu su i tematski partyji na kojima bi se demonstrirao rad uređaja u suradnji s poznatim DJ-ima.

Trenutno je na njihovoj internet stranici partynetradio.com moguće naručiti i isprobati uređaj i to besplatno na 30 dana, što će sigurno mnogim poduzetnicima olakšati odluku o kupnji.

U Hrvatskoj se PartyNet koristi u brojnim poslovnim objektima, a neki od poduzetnika kojima olakšava rad, podijelili su svoja iskustva u sljedećem videu:

New Report

Close