Kad je bio imenovan šefom uprave 2004., tvrtka je gubila milijun dolara dnevno, plastične kocke za slaganje teško su se nosile s naletom elektroničkih igračaka, no J?rgen Vig Knudstorp je analizirao slabe i jake strane, istražio kako se djece igraju s kockicama, te Lego povezao i s Hollywoodom i počeo proizvoditi kocke s motivima iz filmskih blockbustera i seriju Lego Friends.
Od 2005. do 2015. danskog je proizvođača učinio najprofitabilnijeg u biznisu igračaka, s godišnjim prihodom od 5,2 milijarde dolara i lanjskom dobiti od 1,32 milijarde, čime je nadmašio i Mattel i Hasbro u Americi. Knudstorp sad odlazi iz uprave i prelazi za šefa nove tvrtke Lego Brand Group. Vlasnici Lega, obitelj Kristiansen, nije nezadovoljna, 48-godišnjaka će naslijediti 60-godišnji Indijac Bali Padda, iskusni "legovac" i prvi nedanac na čelu. "S našim rastom dolaze i nove uzbudljive mogućnosti za Lego Brand Group, kazao je Thomas Kirk Kristiansen uime vlasnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu