Crni petak, dan rasprodaja koji je već godinama sinonim za američki potrošački festival sasvim se udomaćio i u Europi. Tako najveći britanski maloprodajni lanac Tesco je najavio kako će ovogodišnju rasprodaju za Crni petak produžiti na 11 dana.
Za usporedbu, lani je rasprodaja u Tescu trajala četiri dana. Val rasprodaja zahvatio je i Francusku, iako dio trgovaca ne koristi naziv Crni petak zbog negativnih konotacija s lanjskim terorističkim napadom u Parizu koji se zbio u petak 13. studenog. Tako lanac supermarketa Auchan rasprodaje naziva "Un Crazy Weekend" dok se trgovac Le Redouteodlučio za "Le Grand Weekend". Najveći španjolski trgovac El Corte Ingles – pionir Crnog petka u toj zemlji – nudi popuste i do 50 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.da je “crni petak” takvo potrošačko ludilo kako se navodi, onda se predmetne rasprodaje ne bi sa jednog dana produžile na čak 11 dana
a kako ja to vidim, trgovci su podcjenili kupce i sada ih marketinškim trikovima pokušavaju zainteresirati ne bi li rasprodali krcata skladišta uglavnom jeftine robe loše kvalitete
Uključite se u raspravu