Nakon što su se tvrtke za upravljanje rizikom i posredovanjem u osiguranju Willis Towers i Watson spojile na globalnoj razini, došlo je i do njihova objedinjavanja u Hrvatskoj u zajednički brend Willis Towers Watson (WTW).
Naime, u našoj zemlji je Willis Towers imao svoju podružnicu i razgranatu mrežu operacija, a što će sada biti dodatno ojačano s Watsonovim korisnicima na globalnoj razini. Radi se o sektoru poslovnog savjetovanja u kojem je lider na europskom tržištu britanska tvrtka AON, javnosti poznatija po svom logu na dresu nogometaša Manchester Uniteda.
Kako je pojasnio Marko Štajduhar, glavni izvršni direktor WTW-a Hrvatska, tvrtka je na domaćem tržištu trenutno najviše fokusirana na posredovanja u osiguranju i reosiguranju, no u narednim godinama razvijat će i ostale segmente ponude. U Willis Towers Watsonu procjenjuju da je ovo dobar tajming za jačanje prisutnosti na hrvatskom tržištu jer promet posredništva u osiguranju i reosiguranju posljednjih godina raste, a zadnji podaci govore da je ukupan ostvaren godišnji promet oko 76 milijuna kuna. Globalno WTW zapošljava više od 39.000 ljudi u 120 država, a godišnji prihod mu je na razini 8,2 milijardi dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu