Svi u poslu s hranom odgovaraju potrošačima

Autor: Suzana Varošanec , 17. studeni 2016. u 22:00
Martina Dalić, ministrica gospodarstva zadužena za politiku zaštite potrošača u Hrvatskoj/Žarko Bašić/PIXSELL

Lidl je sam potaknuo objavu slučaja, a po novom zakonu odgovornosti su različite.

Provođenjem Nacionalnog programa zaštite potrošača od 2013. do 2016. stvorili su se uvjeti da građani Hrvatske kao potrošači mogu donositi ekonomski opravdane i informirane odluke.

Ovo je zaključak opsežnog izvješća koje je Ministarstvo gospodarstva uputilo u javnu raspravu. U domeni sigurnosti i kvakvoće hrane afera zaražene salmonelom peradi na policama Lidla, koji je sam potaknuo nadležne da se slučaj objavi, dolazi na regulirani teren. Srpanjske izmjene Zakona o informiranju potrošača o hrani propisuju dodatne upravne mjere i prekršajne odredbe radi osiguranja učinkovitije provedbe službenih kontrola i zaštite potrošača.

Svi subjekti u poslovanju s hranom obvezni su pridržavati se svojih odgovornosti u pružanju informacija o hrani potrošačima u svim fazama proizvodnje, prerade i stavljanja hrane na tržište. To uključuje proizvođače, prerađivače, uvoznike, distributere, trgovce i ostale koji posluju s hranom. 

Komentirajte prvi

New Report

Close