Europa nagradila odnos prema potrošačima

Autor: Poslovni dnevnik , 17. studeni 2016. u 21:59
Nagrađeni su za projekt Manje je više u kategoriji Orijentiranost na potrošače/Davor Javorović/PIXSELL

U fokusu suradnja s lokalnom zajednicom te poticanje razvoja domaćeg gospodarstva.

Poslovanje PIK Vrbovca počiva na društveno odgovornim projektima iz raznih područja, kažu u kompaniji napominjući kako se prilikom strateškog planiranja i donošenja poslovnih odluka na sustavan i dokumentiran način razmatra se utjecaj svih odluka na gospodarstvo,okoliš i društvo u cjelini.

Poseban naglasak usmjeren je na brigu o potrošačima kroz edukativne projekte za širu javnost, brigu o zaposlenicima kroz proaktivan razvoj ljudskih potencijala i uključivanje svih zaposlenika u rast i razvoj kompanije putem interne inovacijske platforme pod nazivom piKLUB. Isto tako, velika se pažnja posvećuje zaštiti okoliša i kontinuiranoj suradnji s lokalnom zajednicom te poticanju razvoja domaćeg gospodarstva i zagovaranju kupovine lokalnih proizvoda", kažu u PIK-u.. U 2015. PIK je postao nositelj prestižne nagrade – European Business Award 2015/2016 (Europska poslovna nagrada) u kategoriji: "Nagrada za orijentiranost na potrošače" za projekt MANJE JE VIŠE koji je proglašen najboljim projektom.

Nagrađeni su zbog činjenice da cjelokupan asortiman mesnih prerađevina pod robnom markom PIK ne sadrži pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten ni soju. U 2016. taj je projekt, objašnjavaju u PIK-u, nadograđen tako da je PIK prvi na hrvatskom tržištu predstavio cijeli asortiman mesnih proizvoda s 25 posto manje soli vodeći se smjernicama Svjetske zdravstvene organizacije, ali i slijedeći strategiju RH o smanjenju prekomjernog unosa kuhinjske soli.

"Društvena odgovornost pokazala se izuzetno bitnim čimbenikom razvoja kompanije, a ono što je najvažnije ima pozitivan učinak na dobrobit zajednice u kojoj kompanija djeluje. Stoga je DOP zasigurno nešto bez čega se dugoročno gledano neće moći funkcionirati na tržištu. Kontinuirano ulaganje u društveno odgovorno poslovanje trebala bi biti okosnica rada svake kompanije jer, na primjeru PIK-a može se reći da se uloženi resursi itekako vrate. Potrošači prepoznaju i cijene društveno odgovorne projekte što svjedoče i prodajni rezultati te pozitivne reakcije s tržišta", poručuje vodstvo PIK-a..

Komentirajte prvi

New Report

Close