Zlata vrijedna prilika mladim talentima

Autor: Poslovni dnevnik , 17. studeni 2016. u 21:59
Predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić s novom generacijom pripravnika

Koprivnička kompanija postulate DOP-a ugradila je u svakodnevno poslovanje.

Podravka je kao multinacionalna kompanija odavno prepoznala važnost društveno odgovornog poslovanje i njegove postulate ugradila je u svoje svakodnevno poslovanje, kažu u koprivničkoj kompaniji dodajući da su tijekom godina pokrenuti i realizirani brojni društveno odgovorni projekti.Kontinuirano se ulaže u razvoj i obrazovanje zaposlenika pa je, napominju, u posljednjih pet godina broj sati edukacije po zaposleniku porastao s 6,32 na 15,56.

Svjesna važnosti privlačenja mladih kvalitetnih kadrova Podravka je osmislila poseban program zapošljavanja i razvoja pripravnika kroz program SHAPE kroz koji su u četiri generacije zaposlena 102 VSS pripravnika."Realizacijom ovog programa gradi se korporativna kultura, stoga se on nastavlja budući da donosi novu vrijednost kompaniji i pozitivnu promjenu u načinu razmišljanja", poručuju iz Koprivnice.Uz ulaganje u zaposlenike Podravka je niz godina uključena u razne humanitarne i edukativne projekte. Tako projekt "Lino višebojac" u suradnji sa Sportskim novostima traje već 11 godina, a od lani je prisutan i u BiH. U natjecanjima u Lino višebojcu sudjelovalo je više od 220 tisuća djece.

Kompanija pomaže i rad Udruge SVE za NJU! (udruga žena oboljelih i liječenih od malignih bolesti dojke) kroz organizaciju humanitarnih koncerata i suradnju s KHL Medveščak Zagreb tijekom kojih su prikupljena sredstva za liječenje oboljelih žena te senzibilizirana javnost na ovu bolest koja u Hrvatskoj bilježi trend rasta.Zdravi odmor je akcija kroz koju se školama pomaže u kreiranju zdravih jelovnika i u edukaciji o uravnoteženoj i pravilnoj prehrani, čime se još u djetinjstvu stvaraju navike kojima se dugoročno utječe na zdrav i kvalitetan život. U projektu "Korak u život", u suradnji s Rotary klubom Zagreb Kaptol, Podravka stipendira dvoje studenata, koji po završetku srednje škole moraju napustiti domove za nezbrinutu djecu i udomiteljske obitelji, i to na rok od 5 godina, odnosno do završetka studija.

Fešta od rajčica je gastronomska manifestacija koju je Podravka u suradnji s Umagom organizirala 19. put, sva prikupljena sredstva donirana su udrugama oboljelih, mladih ili za potrebe obrazovanja. "Podravka je jedina kompanija u Hrvatskoj koja u kontinuitetu duljem od 30 godina organizira susret svojih umirovljenika te im tako zahvaljuje za doprinos u izgradnji kompanije. Tu je i Udruga volontera Podravke PULS koja pruža pomoć potrebitima. Od 2014. odrađeno je više od 25 različitih projekata", kažu iz Podravke. 

Komentirajte prvi

New Report

Close