Kao vodeći veletrgovac u HoReCa segmentu, METRO racionalnim i odgovornim smanjenjem otpisa kroz optimizirano upravljanje robnim zalihama i doniranjem proizvoda želi postaviti visok standard za ekološko i socijalno osviješteno ponašanje u sektoru trgovine", poručuju u ovom trgovačkom lancu. Jedna od recentnijih inicijativa u sklopu društveno odgovornog poslovanja bila je i još aktualna migrantska kriza s kojom se Europa i svijet suočavaju.
"METRO Grupa je prepoznala kako na njezinom rješavanju udruženo moraju raditi međunarodne kompanije, europske vlade i nevladin sektor. Upravo zato, grupa je na globalnoj razini pokrenula fond 'We help'kroz koji je osigurala milijun eura za projekte na kojima volonterski rade zaposlenici, a cilj je uspješna integracija izbjeglica u zajednicu. Angažmanom zaposlenika METRO-a u Hrvatskoj prikupljeno je 20 tisuća eura za financijsku potporu za dva projekTa", pojašnjavaju u METRO-u. Okus doma je profesionalni catering u kojem radi veći broj kuharica i kuhara, iz skupine migranata koji su zbog teške situacije u matičnoj zemlji svoj osobni i profesionalni život odlučili graditi u Hrvatskoj.
Prepoznavši projekt Okus doma koji omogućuje integraciju kroz zapošljavanje kao jedan od učinkovitijih modela integracije izbjeglica i azilanata u hrvatsko društvo, METRO je kroz nabavu dostavnog vozila i opremanje kuhinje podržao daljnju profesionalizaciju cateringa Okus doma. Zaposlenici METRO Hrvatska početkom rujna volonterski su sudjelovali u organizaciji donatorske večere "Okus doma – Okus svijeta" u zagrebačkom Muzeju suvremenih umjetnosti kojom se cateringu Okus doma željelo omogućiti da se snažnije poveže s poslovnom zajednicom te na taj način ostvari nove klijente i partnerstva.Drugi projekt koji je METRO podržao je inicijativa udruženja "Are You Syrious?" za program profesionalne prekvalifikacije izbjeglica i azilanata na Otvorenom učilištu kao i organizaciju izleta kao bi se upoznali s povijesnom baštinom i ljepotama RH."METRO nastavlja s djelovanjem u skladu sa svojom vizijom da bude prvak neovisnog poslovanja i poslodavac koji omogućava osobni i profesionalni razvoj.
Kroz petnaestogodišnje iskustvo poslovanja na hrvatskom tržištu i kroz suradnju s više od 150 tisuća profesionalnih kupaca stečena su značajna iskustva za razumijevanje izazova s kojima se svakodnevno susreću mali i srednji poduzetnici, pokretači gospodarstva", kažu u METRO-u i napominju da, uz pomoć pri plasmanu proizvoda na inozemna tržišta, METRO Hrvatska domaćim proizvođačima pruža stratešku potporu, kako u praćenju i prilagodbi tržišnim trendovima, tako i u marketingu i pakiranju proizvoda.Trenutno 60% asortimana čine proizvodi hrvatskih dobavljača i ta suradnja za METRO, kažu, ostaje strateški važno područje poslovanja.Pokrenuta je i suradnja s Agencijom za ruralni razvoj Istre što je istarskim proizvođačima mesa i mesnih prerađevina od istarskog goveda boškarina omogućilo da svoje proizvode prvi put plasiraju na police međunarodnog trgovačkog lanca, a profesionalnim kupcima METRO-a da obogate ponudu autohtonim hrvatskim proizvodima iz kontroliranog uzgoja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu