Hugo Boss imat će samo dva brenda

Autor: Tomislav Pili , 16. studeni 2016. u 21:59
Boss se restrukturira

Njemačka modna kuća očekuje rast u 2018. godini.

Berlin Njemačka modna kuća Hugo Boss objavila je u srijedu plan pojednostavljenja svog prodajnog portfelja što bi je trebalo vratiti na staze rasta.

Mark Langer, bivši financijski direktor koji je u svibnju preuzeo dužnost izvršnog direktora, izjavio je kako će se kompanija u budućnosti fokusirati na dva glavna brenda. Prvi je Boss kao brend skupljih poslovnih odijela. U sklopu tog brenda uklopit će se i dosadašnji brendovi Boss Orange i Boss Green, inspirirani sportom. Drugi je HUGO, brend odjeće za slobodno vrijeme prilagođen ukusu mlađih kupaca.

Osim toga, HUGO bi bio i cjenovno prihvatljiviji, sa 30 posto nižim cijenama u odnosu na Boss. Uoči investitorskog dana u Londonu kompanija očekuje da će 2017. biti godina stabilizacije poslovanja, a rast bi se trebao ostvariti u 2018. godini. Mark Langer je nedavno najavio kako će se kompanija ubuduće vratiti svojem temeljnom poslovanju, a to su muška odijela, za razliku od njegova prethodnika Claus-Dietricha Lahrsa koji je dosta uložio u liniju ženske odjeće. Tu liniju novi direktor ipak neće u potpunosti napustiti, prenosi Reuters.

Komentirajte prvi

New Report

Close