Berlin Njemačka modna kuća Hugo Boss objavila je u srijedu plan pojednostavljenja svog prodajnog portfelja što bi je trebalo vratiti na staze rasta.
Mark Langer, bivši financijski direktor koji je u svibnju preuzeo dužnost izvršnog direktora, izjavio je kako će se kompanija u budućnosti fokusirati na dva glavna brenda. Prvi je Boss kao brend skupljih poslovnih odijela. U sklopu tog brenda uklopit će se i dosadašnji brendovi Boss Orange i Boss Green, inspirirani sportom. Drugi je HUGO, brend odjeće za slobodno vrijeme prilagođen ukusu mlađih kupaca.
Osim toga, HUGO bi bio i cjenovno prihvatljiviji, sa 30 posto nižim cijenama u odnosu na Boss. Uoči investitorskog dana u Londonu kompanija očekuje da će 2017. biti godina stabilizacije poslovanja, a rast bi se trebao ostvariti u 2018. godini. Mark Langer je nedavno najavio kako će se kompanija ubuduće vratiti svojem temeljnom poslovanju, a to su muška odijela, za razliku od njegova prethodnika Claus-Dietricha Lahrsa koji je dosta uložio u liniju ženske odjeće. Tu liniju novi direktor ipak neće u potpunosti napustiti, prenosi Reuters.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu