Viber, jedna od vodećih svjetskih aplikacija za razmjenu poruka, objavio je danas pokretanje „Javnih računa“ koji će omogućiti tvrtkama, brandovima i javnim osobama pristup do više od 800 milijuna jedinstvenih registriranih Viberovih korisnika na osoban, intuitivan i dosljedan način.
Putem Javnih računa Viber sada nudi paket rješenja za poslovne subjekte, brandove i javne osobe kako bi privukli svoju publiku korištenjem raznih opcija razgovora 1 na 1 ili objavljivanjem na društvenim mrežama, sve na jednoj platformi.
„Na Viberu se ljudi već sigurno i slobodno povezuju sa svojim obiteljima, prijateljima i kolegama. Danas predstavljamo način da se ljudi počnu povezivati i s poslovnim subjektima, također“, kaže Michael Shmilov, glavni operativni direktor Vibera. „Prvi set alata omogućit će tvrtkama pristup njihovoj publici na Viberu, uz korištenje poruka i bogatih sučelja koja se mogu prilagoditi raznim potrebama bilo koje tvrtke.“
Kako to funkcionira
Kao kanal koji potiče i angažman i osobne veze, Javni računi mogu se koristiti u prodajnim, marketinškim i timovima za podršku, za objave i ostalo.
Nakon stvaranja Javnog računa, administrator i sudionici dobivaju alate za prikladnu komunikaciju na jednostavan, izravan i personaliziran način sa svojom publikom, oživljavajući osobnost branda. To uključuje mogućnost slanja poruka njihovim sljedbenicima na nekoliko različitih načina, kao što su putem postojećih CRM-ova, ručno putem jedan na jedan razgovora uživo ili chatbotova. Osim toga, Javni računi nude sljedeće alate:
- Kanale za lak pronalazak tvrtki
- Izravnu integraciju preko Viberovog API-ja
- Prikladnu komunikaciju preko Javnih razgovora
Javni razgovori dostupni su danas diljem svijeta, uz partnere kao što su The Huffington Post, Yandex i The Weather Channel koji će uskoro predstaviti svoja rješenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu