Svake godine 11.11. u Kini održava se Dan samaca. Ovaj datum posljednjih nekoliko godina nema previše veze sa samcima i njihovim pokazivanjem ponosa što su samci, nego je povezan s mahnitom kupovinom i velikim sniženjima raznih proizvoda.
Datum 11.11. izabrane je zbog broja 1 koji predstavlja osobu koja je sama. Ovaj su datum u početku slavili muškarci, no kasnije su se pridružile i žene, a sve je to preraslo u jednu veliku kupovinu u kojoj se svake godine ruše rekordi.
Popularnost ovog datuma u svijetu je počela rasti od 2009. godine kada je trgovački gigant Alibaba počeo promovirati taj dan na svojim stranicama kao dan za kupovinu s velikim popustima. Ubrzo su se priključili i drugi konkurenti i ova se manija od tada nezaustavljivo širi.
Prihodi od prodaje svake godine doslovce "lete u nebo", a ove se godine očekuje promet od 20 milijardi dolara, piše Večernji list.
Prošle godine Alibaba je zabilježila promet od 14,3 milijardi dolara tijekom tih 24 sata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu