Zahvaljujući između ostaloga i pop-zvijezdi Rihanni te najbržem čovjeku na svijetu Usainu Boltu njemački proizvođač sportske opreme Puma udvostručio je svoju dobit.
Kompanija je objavila da je prodaja u trećem tromjesečju porasla osam posto na 990 milijuna eura, ponajviše zbog rasta prodaje u Sjevernoj i Južnoj Americi te Europi. Neto dobit gotovo se udvostručila na 39,5 milijuna eura, nadmašivši tako očekivanja analitičara. Naime, u Reutersovoj anketi analitičari su u prosjeku očekivali dobit od 32,9 milijuna eura. U Pumi sada očekuju da će ukupna zarada prije oporezivanja i kamata (EBIT) na kraju godine biti u gornjem rasponu očekivanog raspona između 115 i 125 milijuna eura. Time su i potvrđena očekivanja da će rast zarade od prodaje prilagođene za tečajne razlike na godišnjoj razini biti bliže 10 posto.
Izvršni direktor Bjorn Gulden izjavio je kako se rast prodaje može zahvaliti i popularnošću novih proizvoda poput Ignite Dual tenisica za trčanje koje promovira jamajčanski atletičar Usain Bolt te modne linije Fenty čiji dizajn potpisuje bahamska zvijezda Rihanna. Podsjetimo, Puma je Rihannu angažirala kao kreativnu direktoricu još prošle godine. Međutim, tajna Pumina uspjeha i profitabilnosti skriva se i u tome što za njihove proizvode nije potrebno nuditi popuste da bi dobro prodavali. "Sve više kupaca naše proizvode kupuje po punoj cijeni i trgovci su zbog toga zadovoljniji s nama", dodao je Bjorn Gulden. Usain Bolt kao zaštitno lice posljednjih je godina u središtu Puminih napora da svojim proizvodima dade više marketinškog naglaska na sport, a manje na modu.
U tom kontekstu Pume kao primarno proizvođača sportske opreme treba gledati i njihovo sponzorstvo engleskog prvoligaša Arsenala. Može se reći da je ova godina za proizvođače sportske opreme iznimno dobra. Vječni Pumin rival Adidas prošloga je tjedna dao opreznu prognozu za sljedeću godinu. Naime, novi izvršni direktor Kasper Rorsted izjavio je kako će u 2017. teško ponoviti rezultate iz ove godine što je izazvalo potop cijene dionice za više od šest posto. Što se tiče Adidasovih rezultata za treće tromjesečje, kompanija je objavila skok prodaje za 14 posto, a neto dobiti za 15 posto. Adidas očekuje da će mu dobit za ovu godinu iznositi između 975 milijuna te jedne milijarde eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu