Od početka listopada čelnici čak 80 američkih kompanija optužili su pomalo bizarnu predizbornu kampanju za američkog predsjednika za pad poslovanja, izračunao je Reuters na temelju analize transkripata razgovora sa analitičarima.
Tako je, primjerice, Jeff Fettig, izvršni direktor proizvođača kućanskih aparata Whirlpool, izjavio kako je "potrošačko povjerenje oslabilo, prvenstveno zbog fokusa na američke izbore". Podsjetimo, Whirlpool je objavio pad prodaje od 0,5 posto na godišnjoj razini. Dio analitičara smatra da je predizborna kampanja poslužila kompanijama kao izgovor za lošije rezultate u trećem tromjesečju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu