Family brend širi lanac trgovina

Autor: Božica Babić , 30. listopad 2016. u 22:00
Irena Stanić, direktorica tvrtke Intertekstil Stanić/P. G./PIXSELL

Iza njih su 23 godine poslovanja, sada fokus okreću jačem razvoju maloprodajne mreže otvarajući nove trgovine.

Na tržištu tekstila posluju već 23 godine dok je vlastita maloprodaja pokrenuta prije 12 godina pa danas pod Family brendom imaju 30 trgovina u 17 gradova, iznosi Irena Stanić, direktorica tvrtke Intertekstil Stanić i najavljuje ambiciozne planove.

Tijekom listopada u splitskom i zagrebačkom City Centru One otvorili su dvije trgovine. Do kraja godine bit će još jedna u metropoli te u Trogiru i Imotskom. Pregovaraju i s trgovačkim centrom Arena te nastavljaju tražiti nove atraktivne lokacije diljem RH.  "Ova otvorenja predstavljaju novu stranicu za sam Family brend i početak novog koncepta u uređenju interijera trgovina i načina prezentacije proizvoda", pojašnjava Stanić. U ponudi, dodaje, imaju cjelovit program uporabnog tekstila: posteljni, kupaonski, kuhinjski i dekorativni, sa snažnim naglaskom na prirodne materijale, hrvatski dizajn i proizvodnju. U posao s tekstilom, otkriva, ušla je, moglo bi se danas reći, pomalo naivno. Htjela je, prisjeća se, pokrenuti neki vlastiti biznis.

Spletom okolnosti upoznala je osobu koja je uvozila gotovu posteljinu iz Engleske. Bila je 1993. i na hrvatskom tržištu u tom razdoblju nije bilo velike ni ponude ni konkurencije stoga je i sama zakoračila u takav posao. Međutim, ubrzo se pokazalo da asortiman u kojemu su dominirala umjetna vlakna baš i ne odgovara očekivanjima ovdašnjih kupaca. "Hrvati najviše vole pamuk pa sam vrlo brzo okrenula novu stranicu. U Kerestincu je proizvodni pogon za  serije po posebnim narudžbama i osoblje zaduženo za dizajn. Mi najbolje znamo želje naših kupaca i ovdje kreiramo sva rješenja za finalne proizvode.

Kako je Hrvatska ugasila tekstilnu industriju tkaninu nabavljamo po cijelom svijetu, u Turskoj, Pakistanu, te Indiji gdje se dio asortimana i šiva", iznosi. U RH zapošljavaju 80-ak djelatnika, od kojih 15-ak radi u proizvodnji. U 2015. uprihodili su 24 milijuna kuna, s obzirom na učinak ostvaren tijekom proteklih mjeseci ova bi godina mogla biti zaključena uz rast prihoda od najmanje 20 posto. U svibnju je, kako bi bili dostupniji kupcima, pokrenut i web shop. "Prvi rezultati nisu ludilo, ali promet raste vrlo ohrabrujuće", veli Stanić i dodaje kako činjenica da se lako i brzo mogu prilagoditi i odgovoriti i najzahtjevnijim kupcima njihova velika prednost u odnosu na ukupnu konkurenciju na tržištu.

Čak i na ponudu koju imaju velike tvrtke poput Ikee, Lesnine ili Emmezete. Dosta rade za hotele i restorane, HoReCa kanal im je itekako bitan, kaže Stanić i posebice izdvaja suradnju s brojnim malim obiteljskim hotelima te vlasnicima apartmana i jahti. Ovoljetni dobri turistički rezultati već su vidljivi i kroz nove narudžbe. S posebnim ponosom govori o dizajnu koji su uspješno razvili i plasirali mnogim kupcima. Riječ je o preslikama zaštitnih vizura pojedinih dalmatinskih gradova, nautičkom programu te povijesnim hrvatskim brodovima, poput falkuše. Tvrtka se uspješno razvija, zaključuje Stanić, i radi obiteljskog koncepta, ona brine za tržište, majka za proizvodnju. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Family brand ili famili brend. Ako smo dio Zapada, onda se zna kako se tuđice pišu. Leader, dealer, rating, shopping, software, hardware…Ako smo pak dio istoka…

New Report

Close