Nakon golemog skandala i gubitaka Volkswagen se vraća u velikom stilu

Autor: Poslovni.hr/H , 27. listopad 2016. u 13:32
FOTO: Reuters

Njemački automobilski div potonuo je u najdublju krizu u svojoj povijesti nakon što je u rujnu prošle godine izašlo na vidjelo da su u 11 milijuna dizelskih automobila širom svijeta instalirali sofver koji je omogućio objavu netočnih podataka o emisiji štetnih plinova.

Njemački automobilski gigant Volkswagen (VW) izvijestio je u četvrtak da je i treće tromjesečje zaključio s neto dobiti nakon što ga je u istim razdoblju prošle godine uzdrmao skandal s lažiranjem podataka o emisijama štetnih plinova.

Tromjesečno razdoblje do kraja rujna grupa je zaključila s neto dobiti od 2,28 milijardi eura. U istom razdoblju prošle godine zabilježili su neto gubitak od 1,73 milijarde eura.

Prihodi su im u trećem tromjesečju uvećani jedan posto, na 52 milijarde eura.  

Klijentima su u razdoblju od srpnja do rujna isporučili 2,49 milijuna automobila, što je 4,2 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.

Njemački automobilski div potonuo je u najdublju krizu u svojoj povijesti nakon što je u rujnu prošle godine izašlo na vidjelo da su u 11 milijuna dizelskih automobila širom svijeta instalirali sofver koji je omogućio objavu netočnih podataka o emisiji štetnih plinova.

Ukupni trošak tog skandala još nije moguće izračunati a uključuje kazne regulatora i sudske troškove. Dosada su u Volkswagenu za pokrivanje tih troškova rezervirali 18 milijardi eura, zbog čega su prošlu godinu prvi puta u 20 godina poslovali s neto gubitkom, u iznosu 1,6 milijardi eura.

Ove su godine preokrenuli trend, zaključivši sva tri tromjesečja s neto dobiti. U današnjem su izvješću također poboljšali procjenu godišnjih prihoda i sada očekuju da će biti na razini prošlogodišnjih. Dosada su očekivali njihov 5-postotni pad.

Američki je sud inače ovog tjedna potvrdio 14,7 milijardi dolara 'tešku' nagodbu kojom je VW dokončao kolektivnu tužbu zbog krivotvorenja podataka o emisiji štetnih plinova. To je najveća odšteta u povijesti automobilske industrije.

Komentari (3)
Pogledajte sve


…pa se sada postavlja logicno pitanje zasto svi ne plate istu visoku kaznu?

Zato što… Vaš link …


VW kazna je odgovor amerika na propali trgovinski sporazum koji je minirala njemacka.
Inace ovo laziranje rade svi proizvodjaci (nekima je to i dokazano!) pa se sada postavlja logicno pitanje zasto svi ne plate istu visoku kaznu?

Zašto je onda kažnjen u njemačkoj??? Bolesni balkanci placu što im netko gazi svetinju vw audi…jeste retardirani, toga nema nigdje. Auti su im smeće, treba ih još nagaziti

VW kazna je odgovor amerika na propali trgovinski sporazum koji je minirala njemacka.
Inace ovo laziranje rade svi proizvodjaci (nekima je to i dokazano!) pa se sada postavlja logicno pitanje zasto svi ne plate istu visoku kaznu?

New Report

Close