Tvrtka Auto Hrvatska je zadnjih mjeseci u velikoj ekspanziji, a njihov najnoviji potez je pokretanje maloprodajne online trgovine za rezervne djelove i opremu. Naravno, i AH, kao i većina drugih distributera dijelova i opreme u Hrvatskoj, ima digitalni katalog dijelova za profesionalne kupce, servise i male automehaničare. Ovaj novi prodajni kanal je otveren, prigodno, pred sam početak sezone zimskim guma, a čime su u Auto Hrvatskoj željeli obuhvatiti što veći segment potencijalnih kupaca.
Kako je ova tvrtka već godinama lider u prodaji kamiona i autobusa, te opreme i dijelova za njih, na ovaj način se želi jače pozicionirati i na generalnom maloprodajnom tržištu. Naime, od 15. studenoga na snagu stupa obveza korištenja zimskih guma na prometnicama u Hrvatskoj te krajem listopada kreće jača potražnja za novim gumama, a što kulminira s prvim snijegom, obično početkom studenoga, kada nastanu "kilometarski" redovi ispred vulkanizerskih servisa.
U Auto Hrvatskoj očekuju da će biti dodatno konkurentni zbog činjenice da imaju svoje prodajne i servisne kapacitete na 50 lokacija u Hrvatskoj i preko kojih vozači koji online kupe gume, ili u narednom razdoblju dijelove, iste mogu ugraditi. Prostorna prisutnost je posebno važna u segmentu guma jer mnogi građani koji žive u stanovima nemaju gdje držati nesezonske gume, nego ih pohranjuju u tzv. hotele za gume na čuvanje, a što je usluga koju pružaju svi veći vulkanizeri. Kako pojašnjava jedan stručnjak za tzv. postprodaju u automobilskom segmentu koji je zbog prirode svog posla želio ostati anoniman, online prodaja autodijelova je specifična djelatnost koja je uglavnom vezana uz profesionalce.
"Nema smisla prodavati u maloprodaji rezervne djelove jer vozači često ni ne znaju koji dio trebaju. No, čak i da znaju, s tim dijelom najčešće ne mogu ništa jer ga mora ugraditi profesionalac s specifičnim znanjima i opremom u kontroliranim uvjetima. Kada govorimo o dodatnoj opremi, poput nosača, tepiha, navlaka, a u što spadaju i gume, tu je druga priča i u tom segmetnu online prodaja ima itekako smisla", kaže ovaj stručnjak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu