Nakon Voguea, o Startasicama piše i New York Times

Autor: Poslovni.hr , 26. listopad 2016. u 12:11
Foto: Duško Marušić / Pixsell

U tekstu naslova ‘Razigrani brend tenisica s bogatom poviješću’ prenesena je priča o brendu…

Popularne "Startasice" iz Borova uvrštene su u još jedan utjecajni svjetski magazin – nakon Voguea, o hrvatskom brendu piše i New York Times u svojem T Magazineu.

U tekstu naslova ‘Razigrani brend tenisica s bogatom poviješću’ prenesena je priča o brendu, njegovim počecima, ali i neplaniranom prestanku proizvodnje za vrijeme Domovinskog rata koji je zaustavio streloviti rast popularnosti ovih platnenih tenisica.

Svojevrsni "revival" tenisica traje već nekoliko godina, a vidljivost brenda sve je snažnija. Retro tenisice opet su član gotovo svakog domaćeg ormara s cipelama – samo je pitanje vremena kada će se pokazati njihov uspjeh i izvan granica Hrvatske.

Komentirajte prvi

New Report

Close