Popularne "Startasice" iz Borova uvrštene su u još jedan utjecajni svjetski magazin – nakon Voguea, o hrvatskom brendu piše i New York Times u svojem T Magazineu.
U tekstu naslova ‘Razigrani brend tenisica s bogatom poviješću’ prenesena je priča o brendu, njegovim počecima, ali i neplaniranom prestanku proizvodnje za vrijeme Domovinskog rata koji je zaustavio streloviti rast popularnosti ovih platnenih tenisica.
Svojevrsni "revival" tenisica traje već nekoliko godina, a vidljivost brenda sve je snažnija. Retro tenisice opet su član gotovo svakog domaćeg ormara s cipelama – samo je pitanje vremena kada će se pokazati njihov uspjeh i izvan granica Hrvatske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu