U proteklih 10-ak godina, od ulaska u Agrokor koncern, u PIK Vrbovec uloženo je preko 1,2 milijarde kune, a investicijski ciklus kontinuirano se nastavlja iz godine u godinu. Uvođenjem nove, vrhunske tehnologije narezivanja proizvoda PIK se prilagodio svjetskim prehrambenim trendovima i uveo nove, inovativne proizvode na tržište.
Zahvaljujući uvođenju trenda narezivanja i pakiranja proizvoda te značajnim investicijama, PIK Vrbovec bilježi kontinuiran rast prodaje PIK narezaka tijekom proteklih godina. Uz postojeće 3 linije za narezivanje, zbog potrebe za povećanjem kapaciteta, u 2016. godini realizirana je nova investicija u dodatnu liniju za narezivanje i pakiranje proizvoda, što je još jedan od pokazatelja rasta u segmentu narezaka. U 2016. ostvarena je tako i rekordna prodaja u sezoni, u kojoj je u srpnju i kolovozu prodano preko 4,3 milijuna pakiranja PIK narezaka.
Sve navedeno ne bi bilo moguće bez „Bijele sobe“ – dijela pogona za narezivanje i pakiranje proizvoda koji je među najmodernijim pogonima ove vrste u ovom dijelu Europe. Upravo zbog „Bijele sobe“, PIK-ovi se naresci narezuju u visoko higijenskim uvjetima i kontroliranoj mikroklimi, koja se može usporediti s najmodernijim operacijskim salama. „Bijela soba“ ima specijalne programe pranja i dezinfekcije, mikrobiološku analizu zraka i prostora te ulaznu dezinfekciju ovitaka. PIK Vrbovec poštuje zahtjevne proizvodne standarde, čime je osigurana vrhunska kvaliteta PIK-ovih narezaka, uz očuvanje svih organoleptičkih svojstava i mikrobiološke ispravnosti.
Ne čudi stoga da je prestižnu nagradu Odabrani Proizvod godine, PIK Vrbovec u listopadu 2016., dobio upravo za kategoriju PIK narezaka. Nagrada je to koja se prema ocjeni potrošača dodjeljuje za najbolji novi, promijenjeni ili poboljšani proizvod. Asortiman PIK narezaka nudi široku lepezu mesnih proizvoda, a prednosti narezaka očituju se prvenstveno u očuvanju svježine proizvoda, uštedi vremena potrošača, vrhunskoj kvaliteti i praktičnosti.
Zahvaljujući stalnim inovacijama, vrhunskoj tehnologiji i najmodernijoj opremi te kvaliteti proizvoda i povjerenju potrošača, PIK Vrbovec danas je apsolutni tržišni lider u segmentu narezaka s 54% tržišnog udjela. PIK naresci ne sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten ni soju, a također imaju i smanjen udio soli od 25%.
„Zahvaljujući kontinuiranom ulaganju u kvalitetu proizvoda i praćenju trendova te poslovnoj filozofiji usmjerenoj prema tržištu i potrošaču, PIK Vrbovec prepoznatljiv je brend i tržišni lider u Hrvatskoj, što dodatno potvrđuje i ova nagrada. Tržište pozitivno reagira na uvedene inovacije i cijeni PIK Vrbovec kao partnera kojem je moguće vjerovati, a ovakve nagrade na temelju odabira potrošača svakako su motiv koji nas pokreće.“, izjavila je prilikom preuzimanja nagrade Tihana Vujčić, direktorica marketinga PIK Vrbovca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu