Hrvatski klaster konkurentnosti prehrambeno-prerađivačkog sektora i Hrvatska gospodarska komora (HGK) organiziraju sutra u Zagrebu stručni skup Hrana kao brend. Naime, kako pojašnjavaju organizratori, prehrambeno-prerađivačka industrija jedna je od perjanica hrvatskog gospodarstva, koja se pozicionirala kao tržišni lider sektora u regiji i nositelj brojnih međunarodnih priznanja za kvalitetu.
Unatoč tomu potrebno se suočiti s aktualnim izazovima kako bi se povećala konkurentnost ukupnog sektora, posebice u segmentu malih i srednjih poduzeća. Na skupu će biti posebno riječi o tome kako ostvariti rast kroz integraciju sa sektorom turizma te kako razvijati te ojačati domaće brendove hrane.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu