Gotovo pola milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno pretražuje ili predaje oglase u Auto Moto kategoriji, a ukupan broj posjeta kategorije na mjesečnoj razini je više od pet milijuna.
Iz ovih je podataka na Njuškalu – glavnom mjestu trgovine automobila u Hrvatskoj, napravljena je detaljna analiza tržišta. Automobile pretražuje oko 72 posto muškaraca i 28 posto žena, a čak 70 posto njih je unutar dobi od 19 do 49 godina.
Hrvatima su, prema učestalosti pretraživanja, najpopularniji modeli automobila: BMW serija 3, VW Passat, BMW serija 5, Audi A4, VW Golf 5, Audi A3, Opel Astra, Renault Clio, Mercedes E-klasa i Mercedes C-klasa.
Prilikom pretraživanja ili predaje oglasa u Auto Moto kategoriji, čak 55 posto korisnika rabi pametni telefon, 40 posto spaja se s osobnog računala i tek 5 posto koristi tablet računalo. Njuškalovu aplikaciju preulezo je i koristi više od 310 000 korisnika, a pojedinačni automobil najbrže je putem Njuškala prodan za samo dvije minute.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu