Fashion.hr objavio je da je u tri dana zabilježio 300 tisuća razmjena svojih brendiranih Viber stickera, najviše na hrvatskom tržištu.
Ove brendirane emotikone u tri je dana preuzelo 60 tisuća korisnika Vibera, koji su ih pak uputili prema 100 tisuća svojih prijatelja. Viber stickeri dobivaju na popularnosti zbog jačanja Vibera na hrvatskom tržištu. Viber je objavio da da mjesečno preko njega Hrvati razmjene 600 milijuna poruka što znači da se Viber ovdje koristi dva puta češće od SMS-a. K tome, od tih 600 milijuna poruka njih 32 milijuna su stickeri. Kao rezultat Viber stickere napravili su i drugi brendovi poput Njuškala, Vipneta, Podravke i Konzuma. Vinko Filipić, direktor i osnivač Fashion.hr-a kaže da je posebnost njihovih stickera u lokalnom slengu.
"Tako postoji sticker za regionalno prepoznatljive izraze iz točno određenih sredina kao što su Zagreb, Split ili Slavonija", kaže Filipić. Dodaje da je ovo bio nastavak gradnje modne zajednice okupljene oko Fashion.hr-a, koja je zahvaljujući Viberu dobila značajan prostor u komunikaciji u regiji.
"Kad smo prije 10 godina pokrenuli Fashion.hr style community nismo mogli ni sanjati da ćemo danas uistinu biti najveći style community, ne samo u Hrvatskoj, već i regiji", kaže Filipić. Atanas Raykov, glavni direktor Vibera za srednju i istočnu Europu istiće da je cilj ponuditi lokalna rješenja i strategije te da je zadovoljan rezultatom koji su postigli u suradnji s Fashion.hr-om. "Poput Vibera, Fashion.hr kreativna je i inovativna tvrtka koja se odlikuje svojom stručnošću unatoč mladoj dobi, a dijelimo jednaku strast prema neprestanim novim i poboljšanim ponudama za naše klijente", zaključuje Raykov.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu