Lidl Hrvatska predstavio je svoj novi brend Croamore, riječ je o prepoznatljivim hrvatskim proizvodima koje će ovaj internacionalni trgovac u okviru Tjedna hrvatskih proizvoda nuditi kupcima na nekim od 30-ak tržišta gdje danas posluje. Na listu je uvršteno više od 90 proizvoda koje su izabrali Lidlovi predstavnici iz više zemalja, radi se o mesnim, ribljim i mliječnim proizvodima te piću i slasticama.
I s ovim projektom, ističu u upravi Lidla, daju veliku pozornost razvoju uspješnog partnerstva s brojnim lokalnim dobavljačima otvarajući police svojih trgovina diljem Europe i hrvatskoj prehrambenoj industriji. U 2015. Lidl je iz RH izvezao proizvoda u vrijednosti oko devet milijuna eura, što je dvostruko više u odnosu na rezultat iz prethodne godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu