Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je Croamore – brend prepoznatljivih hrvatskih proizvoda namijenjen plasiranju i prodaji izvan Hrvatske. Lidlovi predstavnici iz stranih zemalja imali su priliku degustirati i odabirati između više od 90 proizvoda Croamore.
Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto u Lidlovim trgovinama diljem Europe. Lidl, kao međunarodni trgovački lanac, koji posluje na 30 stranih tržišta, unutar svoje ponude redovito organizira tematske tjedne kroz koje svojim kupcima približava gastronomsku ponudu drugih zemalja, a ovoga puta kupcima u inozemstvu kroz tematski tjedan predstavit će se i Hrvatska.
Više od 90 hrvatskih proizvoda, te nekoliko proizvoda iz regije, nalazi se u asortimanu Lidlovog brenda znakovitog logotipa i imena Croamore – ime koje simbolizira ljubav prema Hrvatskoj, ali u svojoj kovanici sadrži i more, koje je nezaobilazno kada je riječ o autohtonim hrvatskim proizvodima. Brend Croamore u drugim će se zemljama predstaviti tamošnjim kupcima u više od 300 trgovina kroz Tjedan hrvatskih proizvoda. Pažljivo odabrani proizvodi uključuju najprepoznatljivije hrvatske mesne, riblje i mliječne proizvode, začine, slastice i pića. Samo u 2015. godini, Lidl je izvezao nešto manje od 9 milijuna eura hrvatskih proizvoda u inozemstvo, čime je ostvario gotovo dvostruki porast u odnosu na 2014. godinu.
Ključ Lidlovog uspjeha su kvaliteta proizvoda i partnerski odnos s dobavljačima. „Uvjereni smo da će hrvatski kvalitetni proizvodi zahvaljujući Lidlovoj trgovačkoj mreži ući u brojne europske domove, kao što se nalaze i prisutni su u svim trgovačkim lancima u RH i regiji, a koji prepoznaju i preferiraju hrvatske proizvode. Trgovački lanci prisutni u Hrvatskoj, prepoznaju i preferiraju hrvatsko, a veliki su europski ili regionalni igrači, tako da ulaskom na njihove police hrvatski proizvodi su na tržištu regije i gotovo svih zemalja EU-a", istaknula je Ema Culi, direktorica Sektora za trgovinu HGK dodajući da na ovaj način proizvođači imaju siguran plasman robe te manje rizike za ulaganja u širenje proizvodnje.
„Veliko nam je zadovoljstvo što smo našim europskim kolegama predstavili više od 90 hrvatskih proizvoda brenda Croamore i što će ti proizvodi pronaći svoje mjesto u domovima brojnih europskih kupaca. Naši domaći dobavljači koriste Lidlovu mrežu za plasman svojih proizvoda u mnoge europske zemlje, čime se u inozemstvu promoviraju hrvatski proizvodi i Hrvatska općenito. Veliku pozornost pridajemo razvoju odnosa s dobavljačima i uspostavljanju uspješne suradnje koja je ključna prilikom osvajanja novih tržišta i zadržavanja odlične pozicije na postojećim tržištima“ – poručili su iz Uprave Lidla Hrvatska.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 89 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši gotovo 2000 zaposlenika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu