Čak 192.000 europskih studenata biznisa, što bi kod nas bilo istovjetno studiju ekonomije i poslovanja u najširem smislu, sudjelovalo je u istraživanju istraživačko-konzultantske tvrte Univerzum, provedenom putem društvenih mreža.
Zahtjev je bio da budući ekonomisti i menadžeri navedu 10 tvrtki u kojima im je najveća želja raditi, i da ih rangiraju od 1 do 10. Business Insider je sumirao rezultate, iz kojih se otkrilo da je kompanija u kojoj bi se većina htjela zaposliti – Google. Američkog internetskog diva koji pokreće i najveću istoimenu web tražilicu slijedi francuska kozmetička industrija L'Oréal, najveća u svijetu, a treći je na pobjedničkom postolju američki Microsoft, softverski velikan iza kojeg stoji i najbogatiji čovjek, Bill Gates.
"Rezultati nisu uvijek neko iznenađenje, ali među onima koji su se uvrstili na listu najpoželjnijih 10 ima i onih koji baš i ne djeluju kao da nude posao iz snova", pišu na ovom poslovnom portalu. Opisuju tako da su u TOP 10 sve četiri velike revizorske tvrtke – KPMG, Deloitte, Ernst&Young i PwC, ali ne i, primjerice, tehnološki superigrači poput Facebooka i Applea, koji se inače redovito pojavljuju na listama najposlodavaca. Razlike u afinitetima europskih i američkih studenata očito ovdje dolaze do velikog izražaja.
U Universumu su i saželi što je to što se kod kompanija sviđa mladima. Europljanima je Google favorit zbog nadaleko poznatih radni(čki)h pogodnosti kao što su besplatni gurmanski jelovnici, tehnološka podrška 24/7, masaže, besplatni fitness i teretana, kao i velikodušan regres za godišnji odmor. Kod L'Oréala cijene višekanalnu komunikaciju na svim platformama i privlačnost zbog asortimana koji proizvodi, a kod Microsofta visoko vrednuju mogućnost rada kod kuće i snažnu reputaciju same tvrtke u svijetu.
Najpoželjniji poslodavci
1. Google
2. L'Oréal Grupa
3. Microsoft
4. PricewaterhouseCooper
5. Ernst & Young
6. KPMG
7. Unilever
8. Deloitte
9. McKinsey & Company
10. Goldman Sachs
N: 192.000, Izvor: Universum
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu