Nevjerojatni podaci o plaćama taksista u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr , 28. rujan 2016. u 11:20
Foto: Dino Stanin / Pixsell

Usprkos tim mizernim plaćama, ovi su poduzetnici u 2015. ostvarili 128, 7 milijuna kuna prihoda.

Zanimljivi su i gotovo nevjerojatni podaci o plaćama taksista u Hrvatskoj.

Prema podacima kojima Fina raspolaže, u Hrvatskoj djeluje 161 poduzetnik čija je pretežita djelatnost taksi služba i ima ukupno 754 zaposlenih. Njihova obračunana prosječna mjesečna neto plaća iznosi 2.767 kuna.

Usprkos tim mizernim plaćama, ovi su poduzetnici u 2015. ostvarili 128, 7 milijuna kuna prihoda i dobit u iznosu većem od 4,8 milijuna kuna, piše Slobodna Dalmacija.

Komentari (9)
Pogledajte sve

Šifra:Plaća je mala al živi se dobro.

U čemu je problem ?
Problem su brezobrazno veliki porezi i ostala davanja pa ljudi sve više nastoje utajiti porez.

Što je porez veći to su i utaje veće.

Da su porezi normalni vrlo malo bi ljudi varalo na porezima.


U Zagrebu umjesto 1100 treba poslovati najmanje 5000 taksista. Cijene se ne smiju regulirati. Licence ne smiju izdavati gradovi nego se trebaju izdavati nacionalno preko interneta uz osobnu iskaznicu i sliku i vrijediti na podrucju cijele zemlje. Veca konkurencija donijeti ce: 1) 3x vise radnih mjesta, 2) bolju uslugu, 3) nize cijene, 4) vise inovacije. Taksi trziste zaostalo je u socijalizmu jer nitko nema vizije. Hrvatska je na ovom trzistu zaostala, troma i jadna. Zasto netko na motociklu ne bi vozio taksi? Sve je krivo postavljeno, a cijela trulez pocinje s licencama koje izdaju korumpirani gradski sluzbenici. Tu moc im treba drsko oduzeti.

želite li reći da taksi još nije dovoljno jeftin da si ga vi možete priuštiti? nema džabe ni u stare babe! a vi se slobodno vozite i na triciklu, ali ja ako plaćam taksi vala se neću vozit na motoru. kakva je to imbecilna ideja?

@ RMG: pisete bajke i nebuloze.
“cijene moraju biti onakve da odgovaraju ovom podneblju a usluga onakva kakva se smije očekivati za uslugu taksi-prijevoza”
Budalastine!!!

U Zagrebu umjesto 1100 treba poslovati najmanje 5000 taksista. Cijene se ne smiju regulirati. Licence ne smiju izdavati gradovi nego se trebaju izdavati nacionalno preko interneta uz osobnu iskaznicu i sliku i vrijediti na podrucju cijele zemlje. Veca konkurencija donijeti ce: 1) 3x vise radnih mjesta, 2) bolju uslugu, 3) nize cijene, 4) vise inovacije. Taksi trziste zaostalo je u socijalizmu jer nitko nema vizije. Hrvatska je na ovom trzistu zaostala, troma i jadna. Zasto netko na motociklu ne bi vozio taksi? Sve je krivo postavljeno, a cijela trulez pocinje s licencama koje izdaju korumpirani gradski sluzbenici. Tu moc im treba drsko oduzeti.

New Report

Close