Zanimljivi su i gotovo nevjerojatni podaci o plaćama taksista u Hrvatskoj.
Prema podacima kojima Fina raspolaže, u Hrvatskoj djeluje 161 poduzetnik čija je pretežita djelatnost taksi služba i ima ukupno 754 zaposlenih. Njihova obračunana prosječna mjesečna neto plaća iznosi 2.767 kuna.
Usprkos tim mizernim plaćama, ovi su poduzetnici u 2015. ostvarili 128, 7 milijuna kuna prihoda i dobit u iznosu većem od 4,8 milijuna kuna, piše Slobodna Dalmacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Šifra:Plaća je mala al živi se dobro.
U čemu je problem ?
Problem su brezobrazno veliki porezi i ostala davanja pa ljudi sve više nastoje utajiti porez.
Što je porez veći to su i utaje veće.
Da su porezi normalni vrlo malo bi ljudi varalo na porezima.
U Zagrebu umjesto 1100 treba poslovati najmanje 5000 taksista. Cijene se ne smiju regulirati. Licence ne smiju izdavati gradovi nego se trebaju izdavati nacionalno preko interneta uz osobnu iskaznicu i sliku i vrijediti na podrucju cijele zemlje. Veca konkurencija donijeti ce: 1) 3x vise radnih mjesta, 2) bolju uslugu, 3) nize cijene, 4) vise inovacije. Taksi trziste zaostalo je u socijalizmu jer nitko nema vizije. Hrvatska je na ovom trzistu zaostala, troma i jadna. Zasto netko na motociklu ne bi vozio taksi? Sve je krivo postavljeno, a cijela trulez pocinje s licencama koje izdaju korumpirani gradski sluzbenici. Tu moc im treba drsko oduzeti.
želite li reći da taksi još nije dovoljno jeftin da si ga vi možete priuštiti? nema džabe ni u stare babe! a vi se slobodno vozite i na triciklu, ali ja ako plaćam taksi vala se neću vozit na motoru. kakva je to imbecilna ideja?
@ RMG: pisete bajke i nebuloze.
“cijene moraju biti onakve da odgovaraju ovom podneblju a usluga onakva kakva se smije očekivati za uslugu taksi-prijevoza”
Budalastine!!!
U Zagrebu umjesto 1100 treba poslovati najmanje 5000 taksista. Cijene se ne smiju regulirati. Licence ne smiju izdavati gradovi nego se trebaju izdavati nacionalno preko interneta uz osobnu iskaznicu i sliku i vrijediti na podrucju cijele zemlje. Veca konkurencija donijeti ce: 1) 3x vise radnih mjesta, 2) bolju uslugu, 3) nize cijene, 4) vise inovacije. Taksi trziste zaostalo je u socijalizmu jer nitko nema vizije. Hrvatska je na ovom trzistu zaostala, troma i jadna. Zasto netko na motociklu ne bi vozio taksi? Sve je krivo postavljeno, a cijela trulez pocinje s licencama koje izdaju korumpirani gradski sluzbenici. Tu moc im treba drsko oduzeti.
Uključite se u raspravu