FOTO: “Uz Krčki i Maslenički, ovaj most je doista jedinstvena građevina”

Autor: Poslovni.hr , 23. rujan 2016. u 08:59
Foto: Marko Mrkonjić / Pixsell

Na dravskom mostu osim nanošenja antikorozivne zaštite još ostaje iscrtati horizontalnu signalizaciju, no to će pričekati još neko vrijeme.

Zajedno s vijaduktima sa slavonske i baranjske strane most kojem tepaju da je slavonski Golden Gate, se pruža u ukupnoj dužini od 2,5 kilometarai za sada vodi ravno u polje.

Naime, s južne strane, od čvorišta Josipovac u smjeru mosta u gradnji je dionica autoceste u dužini od 3,5 kilometara. Ona će biti završena do ljeta iduće godine, piše Glas Slavonije.

A nastavno kroz Baranju, na dionici do Belog Manastira, u prvoj fazi će se umjesto autoceste u punom profilu, graditi brza cesta, koja će u puni profil biti dograđena tek kada se za to steknu uvjeti – odgovarajući promet i financijska sredstva za gradnju.

Od Belog Manastira do mađarske granice pa potom do Mohača, gdjezavršava mađarski dio autoceste na koridoru 5C, radit će se u fazama. Obje države, naime, traže mogućnost financiranja gradnje tih dionica novcem iz fondova Europske unije. No to će, nažalost, prema prvim prognozama, usporiti realizaciju cijelog projekta.

''Ovo nije bilo obično gradilište i ovo nije običan most. Uz Krčki i Maslenički, te budući Pelješki, ovaj most je doista jedinstvena građevina'', rekao je Robert Španović, glavni inženjer gradilišta.

Napominje kako ima još posla na mostu i da će se on privesti kraju u sljedećih dvadesetak dana.

Iz njegovih se riječi iščitava kako su i za ovog inženjera iz Hrvatskih autocesta, koje su financirale gradnju mosta, ovo posljednji dani na ovom gradilištu. Za njega slijede novi izazovi.

Na dravskom mostu osim nanošenja antikorozivne zaštite još ostaje iscrtati horizontalnu signalizaciju, no to će pričekati još neko vrijeme. Naime, poznato je kako je u ovom trenutku ovo most do kojega se ne može doći i koji ne vodi nikamo. Za sada.

Komentirajte prvi

New Report

Close