Zaštita izvora pitke vode, smanjenje emisije CO2, održiva nabava, promicanje odgovorne konzumacije alkohola, promicanje zaštite zdravlja, sigurnost na radu te suradnja s lokalnom zajednicom, glavne su zadaće kompanije Heineken Hrvatska, koje su predstavili putem izvješća o održivosti kompanije za prošlu godinu.
Nabava čak 98 posto sirovina iz lokalnih izvora, ječma s hrvatskih polja te neretvanskih mandarina za radler navedeni su kao veliki uspjeh tvrtke u aspektu održivog razvoja. Od 2008. smanjili su utrošak vode čak 38 posto, a emisiju CO2 za 16 posto u odnosu na 2014. godinu. "Optimizacijom i ulaganjima u proizvodni pogon, tehnologiju i distribuciju kompanija je smanjila emisiju CO2 i potrošnje vode iako je tijekom godine proširila opseg proizvodnje na piva Amstel i Sokol, koji se sada proizvode u Karlovcu a prije su se uvozili iz susjednih zemalja. Svake se godine u sektor opskrbe i proizvodnje ulaže između pet i sedam milijuna eura, tako da imamo nove fermentore, liniju za proizvodnju piva. Uglavnom, modernizirali smo se u svim segmentima rada. Heineken je nabavio i 820 ekološki prihvatljivih i energetski učinkovitih frižidera, a proizvodnja nerecikliranog industrijskog otpada smanjena je 42 posto u odnosu na 2014.", rekla je Valentina Belavić, direktorica Sektora lanca opskrbe.
Dodala je kako je voda glavni sastojak piva, a nekada je bilo potrebno 10 hektolitara vode za hektolitar piva. "Novim tehnologijama u 2015. uspjeli smo smanjiti potrošnju na 4,2 hektolitra vode za hektolitar piva, što je velika stvar, jer smo lani imali niz novih proizvoda", dodala je V. Belavić. Šefica korporativnih komunikacija Ljudmila Bratko Gašpić podsjetila je na Heinekenov projekt odgovorne konzumacije alkohola, što provode među mladima, ali i zaposlenicima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu