Jedina tvornica kišobrana u Hrvatskoj, ona tvrtke Tabacco u Zaprešiću, uspješno posluje već 25 godina.
Prije šest godina pokrenuli su proizvodnju Hrvatskog kišobrana, koji se od 2013. prodaje i vani. Marin Rogić, vlasnik tvrtke, pojašnjava da su na ideju Hrvatskog kišobrana došli kao jedan od odgovora na recesijom izazvane probleme. "Supruga Nataša i ja nismo se dali obeshrabriti te smo s puno entuzijazma i ideja krenuli u projekt interno nazvan – antirecesijski kišobran", kaže. Ističe i da su u Tabaccou ponosni na suradnje s nekoliko hrvatskih dizajnera, zahvaljujući kojima su svoju ponudu, uz klasične, oplemenili i dizajnerskim modelima. Ivana Popović, Juraj Zigman i Ana Krolo samo su neka od njih.
Rogić
Naše kabanice izrađuju se od teflona, jamče potpunu nepromočivost.
Priča o Hrvatskom kišobranu ima i visoko izraženu socijalnu komponentu, vidljivu iz suradnje s kaznionicom u Lipovici, sklopljene 2010., u sklopu koje se proizvodnja dijelom relizirala kao dio rehabilitacijske terapije. "Iako je bilo otpora, nismo imali krojače i razvijenu tehniku, ubrzo se razvila lijepa suradnja", ističeRogić. Od 40 zaposlenika Tabaccoa većinu čine žene koje su dugo bile nezaposlene i pripadaju teže zapošljivoj dobnoj skupini. Rogić ističe kako je njihova tvrtka usmjerena na ljude: zadovoljne radnike i zadovoljne kupce. "U proizvodnju nastojimo uključiti ugrožene skupine jer smatramo da svi imaju pravo na rad", napominje.
Izrada svakog kišobrana odvija se u 17 faza, pri čemu se pazi na svaki detalj, a vlastitom se proizvodnjom, kaže Rogić, nastoje pozicionirati kao odgovor na jeftiniji uvoz iz istočnih zemalja te kreirati kvalitetan i autohtoni hrvatski proizvod. Godišnje proizvedu gotovo 200 tisuća kišobrana koji se, osim u Hrvatskoj, mogu kupiti i diljem Europe, u više od 15 zemalja.
"Sljedeći korak kojim smo proširili našu ponudu proizvodnja je kabanica za kišu jer smo otkrili da je riječ o novom, još neistraženom tržištu prepunom potencijala. Naše kabanice izrađuju se od teflona te se njima jamči potpuna nepromočivost. Za kabanice i kišobrane distribucijsku mrežu nam osigurava lanac drogerija DM", ističe Rogić. Tabacco sudjeluje na brojnim sajmovima, bili su ove godine i na akciji HGK Kupujmo hrvatsko u Poreču, gdje su brojni hotelski lanci pokazali veliki interes za suncobrane čiju je proizvodnju Tabacco najavio. Uspješna poduzetnička priča zaokružena je i ekskluzivnim zastupništvom brenda Kisha za Hrvatsku, najpoznatijem po modelu kišobrana s ugrađenim bluetooth odašiljačem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu