Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Susret stručnjaka uz podršku Sedam IT

Autor: Poslovni dnevnik
15. rujan 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Ante Jurišić

Riječ je o strukturiranom poslovnom druženju čiji su sudionici direktori, voditelji, supervizori, te stručnjaci.

U organizaciji tvrtke Radilica i Contact Center Akademije, uz podršku tvrtke Sedam IT, 29. rujna 2016. godine održat će se 9. MeetUP susret. Riječ je o strukturiranom poslovnom druženju čiji su sudionici direktori, voditelji, supervizori, te stručnjaci koje zanima usavršavanje znanja iz domene upravljanja kontaktnim centrima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Deveti MeetUP susret, posljednji u nizu za 2016. godinu donosi temu "Milenijalci – korisnici nove generacije." Tematizirat će se njihova očekivanja i osobine, kako bi se što bolje mogli pripremiti i ispuniti ih, a sve s ciljem pružanja maksimalno izvrsnih usluga u slučaju kada korisnici sami biraju kanal i vrijeme interakcije s kompanijom. Naime, milenijalci mijenjaju cijelo korisničko iskustvo i samim time korisničke usluge i već donose prve promjene u odnosu na korisnike prijašnjih generacija. 

U organizaciji tvrtke Radilica i Contact Center Akademije, uz podršku tvrtke Sedam IT, 29. rujna 2016. godine održat će se 9. MeetUP susret. Riječ je o strukturiranom poslovnom druženju čiji su sudionici direktori, voditelji, supervizori, te stručnjaci koje zanima usavršavanje znanja iz domene upravljanja kontaktnim centrima.

Deveti MeetUP susret, posljednji u nizu za 2016. godinu donosi temu "Milenijalci – korisnici nove generacije." Tematizirat će se njihova očekivanja i osobine, kako bi se što bolje mogli pripremiti i ispuniti ih, a sve s ciljem pružanja maksimalno izvrsnih usluga u slučaju kada korisnici sami biraju kanal i vrijeme interakcije s kompanijom. Naime, milenijalci mijenjaju cijelo korisničko iskustvo i samim time korisničke usluge i već donose prve promjene u odnosu na korisnike prijašnjih generacija. 

Autor: Poslovni dnevnik
15. rujan 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close