U duhu Arhimedove izjave: „Dajte mi dovoljno dugu polugu i jednom ću rukom pomaknuti svijet“, u poslovnom svijetu su najuspješnije takozvane UČEĆE ORGANIZACIJE, one koje su spremne i osposobljene učiti brže od svojih konkurenata, bolje razumjeti izazove iz okruženja te motivirati svoje ljude i iskoristiti njihove potencijale.
„Pritisnuti“ tržištem i konkurencijom, poduzetnici imaju zadatak stvoriti vrijednost za kupca sve više kroz nova poslovna rješenja i modele koji se kvalitativno razlikuje od drugih, a koji su stvoreni uz niže troškove. Izloženost takvom konstantnom pritisku i promjenama, zahtjeva od poduzetnika razumnu inovativnost, fleksibilnost i brzinu reakcije, odnosno „dobitnu kombinaciju“ poslovne i operativne izvrsnosti, efektnosti i efikasnosti. Projekti, inicijative, eksperimenti, specijalni zadaci za pojedince ili radne timove, zahtijevaju se sve više u primjeni, „razbijaju“ shemu funkcionalne organizacije te mogu zamagliti prioritete. Da se u takvoj situaciji izbjegnu nepotrebne i ponekad skupe pogreške, potrebno je „neke stvari staviti na pravo mjesto“, znati što raditi a što ne raditi, a ono „što raditi“ i kako provesti.
Potrebno je provjeravati i po potrebi redefinirati strateške namjere (viziju i misiju, temeljne vrijednosti organizacije) i dugoročne ciljeve, te na temelju njih kreirati strategije i operativne planove, koncepte implementacije i upravljanja njihovom provedbom i unaprjeđenjima.
Kome je seminar namjenjen:
- poduzetnicima
- menadžerima
- specijalistima za kontroling, planerima i analitičarima
- ljudima zaduženim za djelovanje na tržištu, razvoj i upravljanje suradnjom s dionicima
Kratki sadržaj i ciljevi seminara: Kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati polaznika sa obilježjima i pravilima strateškog menadžmenta te osnovnim znanjima potrebnim za njegovu primjenu i provedbu:
- kako se prikupljaju eksterne i interne informacije, kako se analitičkim postupcima transformiraju u korisne informacije i preporuke za donošenje odluka i djelovanje
- kako se definiraju strateške namjere i dugoročni ciljevi u skladu s okolnostima iz eksternog i internog okruženja
- kako se odabiru i kreiraju primjerene glavne i potporne strategije, te implementiraju kroz operativno planiranje i provode kroz sustav upravljanja unaprjeđenjima i promjenama
- postupci kojima se optimizira proizvodnja i prodaja te preveniraju i minimiziraju rizici (segmentiranje tržišta, diferencijacija)
- kako se organiziraju, pravedno vrednuju i motiviraju ljudi, adekvatno preuzetim odgovornostima, kompetencijama i rezultatima rada
Mjesto i vrijeme održavanja seminara: 18. studenog 2016. s početkom u 9 sati, Oreškovićeva 6h/1, Zagreb
8:45 – 9:00 Registracija sudionika
9:00 – 10:30 UVOD
- analiza trendova globalne i lokalne ekonomije
- tehnike i alati za prikupljanje informacija i definiranje preporuka (analiza eksternog okruženja, analiza dionika, analiza konkurentskih čimbenika, analiza organizacije, rizika …)
10:30 – 10:45 Pauza
10:45 – 12:30 STRATEŠKE MJERE
- definiranje strateških namjera i dugoročnih ciljeva u skladu s okolnostima iz eksternog i internog okruženja (izrada strateškog panela s ključnim inicijativama, pokretačima i pokazateljima)
- odabir i definiranje glavne strategije i potpornih strategija harmonizirane s raspoloživim ljudima i drugim materijalnim i nematerijalnim resursima organizacije
12:30 – 13:15 Pauza
13:15 – 14:45 OPERATIVNO PLANIRANJE
koncepti za implementaciju i upravljanje strategijom, za operativno planiranje (planiranje organizacije i ljudi, tehničko – tehnološkog razvoja i kapitalnih ulaganja, proizvodnje, prodaje, … izrada budžeta)
14:45 – 15:00 Pauza
14:45 – 16:00 EFQM model ocjenjivanja i upravljanja izvrsnošću
- Strategija plavog oceana i transformacija menadžmenta
- Zaključak
O predavaču: Nikola Nikšić, certificirani je savjetnik za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management Consulting Institutes) i ovlašteni računovođa. Tijekom 35 godina radnog staža, 25 godine je proveo radeći na pozicijama menadžera za upravljanje strategijom, financijama, računovodstvom i kontrolingom, te baveći se savjetodavnim poslovima i poslovnom edukacijom (više od 150 otvorenih i in-house radionica i predavanja). Šest godina je radio na međunarodnim projektima u inozemstvu (Geotehnika) i dvanaest godina na menadžerskim pozicijama u Hrvatskoj u poduzećima članicama međunarodnih grupacija (WLW, Bisnode). Dobitnik je nagrade Primus za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj na području strateškog menadžmenta i organizacijskog razvoja. Član je HUPS-a (Hrvatske udruge poslovnih savjetnika), SoL Hrvatska (Društvo za organizacijsko učenje), udruge Hrvatski računovođa i Udruge hrvatskih kontrolera pri EFRI. Kontinuirano sudjeluje u radu projekata kojima se potiče i promovira poduzetništvo i organizacijska izvrsnost (Poslovni uzlet, Mali su veliki, Gazele, qLife…) te analizira i komentira gospodarske aktualnosti.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije za prijave do 4. studenog 2016. iznosi 1.000 kn + PDV. Redovna cijena kotizacije iznosi 1450kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicuna e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 16.studenog 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 17. studenog 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Prijavnicu za seminar možete preuzeti OVDJE
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu